robstr Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg lurer bare på hvordan jeg kan få over en midi fil til m55 min. har prøvd å laste ned ringetoner fra eurobate etc, men de funker vist ikke med m55 jeg har en laptop med noe som heter fir port. kan jeg overføre med den eller er det noe annet den er til? takk på forhånd for svar Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 fir port? Sikker på at det er det det heter? Enten er det Ir-port (Infrarød, trådløst overføring på samme måte som i en fjernkontroll til TV-en. Denne kan ikke brukes mot M55. Dette er bare et lite plastdeksel på front eller side av laptopen). Det andre alternativet fir port kan bety er jo FireWire, som er en type port på samme linje som f. eks. PS/2 og USB, da dette er et hull i PC-en som man stikker ledninger el. lingnende i. M55 støtter datakabel (kabel mellom PC og mobil), men denne bruker vel grensesnittet USB. Nå? Lenke til kommentar
beh Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 fir port? Sikker på at det er det det heter? fir = fast ir = IrDA med 4 Mbit som topp teoretisk hastighet. Vet ingen telefoner som støtter det enda. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Her er en fin søkemotor til midi-filer Når du har funnet en du liker, trenger du bare å skrive adressen til midi-filen og wap'e deg til den! PS: Ikke benytt eurobate, boomi osv på ringetoner, for du finner langt bedre på nett, og det er gratis Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 fir port? Sikker på at det er det det heter? fir = fast ir = IrDA med 4 Mbit som topp teorektisk hastighet. Vet ingen telfoner som støtter det enda. Skulle det ikke komme Ir med teoretisk topphastighet på 16 MB/s da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå