MKgrublere Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Fujifilm har tre nye robuste kompakter på gang. Slipper vanntette kameraer Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Men når skal noen slippe et vanntett kamera som faktisk har optikk og sensor som kan gjøre noe ut av det lille lyset som er under vann? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Men når skal noen slippe et vanntett kamera som faktisk har optikk og sensor som kan gjøre noe ut av det lille lyset som er under vann? Speilrefleks med undervannshus.. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Speilrefleks med undervannshus..Jeg vet ikke med deg, men når jeg er på utkikk etter en ny bil, så vil jeg gjerne ha valgmuligheter som ligger et sted mellom toseters småbil og SUV... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Speilrefleks med undervannshus..Jeg vet ikke med deg, men når jeg er på utkikk etter en ny bil, så vil jeg gjerne ha valgmuligheter som ligger et sted mellom toseters småbil og SUV... speilløst systemkamera med undervannshus 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Må si det frister å kjøpe XP150, håper at det kommer noen anmeldelser av den modellen snart . "med priser som starter på 2500,-.", dette er vel for lillebroren? Håper at XP150 ikke kommer på så mye over 3000/3500 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg