Gå til innhold

Trenger tips for timeregistrerings programmer for jobb


Anbefalte innlegg

Til nå har jeg registrert timene mine i et excel ark. Hver måned må jeg gå inn å lage formler og regne ut hvor mange timer overtid jeg har, hvor mange av de som er 100% og hvor mange dager avspasering og ferie jeg har igjen. Vi er 3 stykk på avdelingen som jobber med 3 forskjellige excel ark...

 

Jeg satte opp en webserver og installerte noe som heter actiTIME, og det er egentlig supert. Men det har noen svakheter som at man må føre timer på hierarkisk fra company->project->task, og man kan kun ha 2 typer "fri". Vi ønsker å bare føre timer på prosjekter, og ønsker 3 typer fri (ferie, syk og avspasering).

 

I tillegg så er jo rapportene viktig. Det må enkelt kunne printes ut og gis til lønnsavdelinga.

Ønskelige tilleggsfunksjoner er mobil registrering (Enten via web eller native app), helst web basert applikasjon, mulighet for å skrive kommentarer på dagene (som feks "2 timer ekstra grunnet strømbrudd"),

 

Hvilke applikasjoner bruker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...