Antiquarian Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Fjernet. Legger ut en ny versjon snart. Endret 26. mars 2012 av Antiquarian 3 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Trodde først du var loco 4 Lenke til kommentar
Antiquarian Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Det kommer an på hvordan du ser det Trodde først du var loco Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg elsker tekster som dette. Tekster som setter mennesker i et perspektiv som folk flest ikke klarer akseptere. Vi er en liten rase på en liten planet, midt ute i intet. 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Sukk... Jeg vet jeg snakker til veggen nå, men hvor er kildene dine på at det kommer en komet, hvorfor har du visst om den i 2 og et halvt år, og om den treffer om idag, burde den ikke vært kraftig synlig på himmelen med tanke på at kometer flere millioner av kilometer vekke er godt synlig på himmelen? edit: tok meg tid til å lese hele posten, og forstod ikke at du bare ville sette perspektiv. Du burde legge til noen ord i begynnelsen av innlegget for å ikke forvirre folk Endret 5. januar 2012 av Valkyria Lenke til kommentar
Antiquarian Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Oi, beklager, hehe Kjekt du tok deg tid å lese teksten iallfall. Jeg skal redigere det litt. Sukk... Jeg vet jeg snakker til veggen nå, men hvor er kildene dine på at det kommer en komet, hvorfor har du visst om den i 2 og et halvt år, og om den treffer om idag, burde den ikke vært kraftig synlig på himmelen med tanke på at kometer flere millioner av kilometer vekke er godt synlig på himmelen? edit: tok meg tid til å lese hele posten, og forstod ikke at du bare ville sette perspektiv. Du burde legge til noen ord i begynnelsen av innlegget for å ikke forvirre folk Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Utrolig godt skrevet, jeg skulle ønske flere leste tekster som det. Endret 10. januar 2012 av Reached 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå