Gå til innhold

Noen som gidder å teste ut ett spill jeg har laget? Har url

Anbefalte innlegg

Hmmm, du kan legge det ut som GPL og få en prosjekt-side på sourceforge.net da kan garantert ingen andre ta æren for programmet(spillet) ditt og du kan(euh, du skal ifølge GPL) legge ut kildekoden :D

Lurer ellers på om dette vil funke med Kylix slik at du kan kompilere Linux binaries? Hehe, da kan vi andre også prøve det :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bare noen små bugs:

Mister liv når jeg ikke treffer ballen.

Når jeg begynner på nytt, er ballene som var der forrige runde, fortsatt der. Hvis jeg kommer nær ballene mister jeg liv som vanlig. Disse forsvinner etter 5-10 sek. og spillet fortsetter som vanlig.

Når jeg igjen prøver å starte på nytt, skjer det samme, men jeg fortsetter å spille. Når jeg har "tatt" den ene ballen, kommer det ikke noen nye. Jeg kan bare fortsette å sanke energy, penger, og blod. :)

Ellers var det veldig tøft spill.. :)

PS: Rakk ikke spille mer enn litt av 1 level. (OK da, jeg klarte det ikke:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøvde spillet akkurat..kom til 3. verden, lagde en save der, hehe..fikk en 80 - 100 Exp, skal se hvor langt jeg kommer seinere. Var et morsomt spill, liker det at du kan oppgradere chopper/våpen, og at oppgraderinga faktisk merkes i spillet.

En liten "bug", når du spiller mot bosser, så kommer $, energy og liv bak "health-meter" til bossen, slik at de er vanskelige å oppdage.

Lenke til kommentar

Flott at dere liker spillene. Og veldig bra at dere kommer med bugs.

Har faktisk laget en ny verson som fikser det meste som dere sier.

En liten "bug", når du spiller mot bosser, så kommer $, energy og liv bak "health-meter" til bossen, slik at de er vanskelige å oppdage.

Det er fikset i den versjonen.

Hva?!? Det skal ikke skje? Er du veldig nærme ballen, fordi ballen er definert som er firkant og hvis du treffer kantene så regnes det som ballen. Litt dumt, men det er litt problematisk å ordne. Dessuten merker man nesten ikke det. Ingen har sagt noe på det før.

Når jeg begynner på nytt, er ballene som var der forrige runde, fortsatt der. Hvis jeg kommer nær ballene mister jeg liv som vanlig. Disse forsvinner etter 5-10 sek. og spillet fortsetter som vanlig.

Det er også fikset i den versjonen

Når jeg igjen prøver å starte på nytt, skjer det samme, men jeg fortsetter å spille. Når jeg har "tatt" den ene ballen, kommer det ikke noen nye. Jeg kan bare fortsette å sanke energy, penger, og blod. :)

Hmm dette skal fikses.

Noe annet som er fikset også er at skjermen ikke stiller seg til 60hz når du avslutter spillet. Mener nesten helt sikkert at den gjør det i den versjonen.

PS: Rakk ikke spille mer enn litt av 1 level. (OK da, jeg klarte det ikke:)

Det er visstnok utrolig vanskelig. Jeg skal ordne styringa på flyet, jeg har fått mye pepper angående det. Hehe :)

Jeg jobber sammen med to andre nå for å utvikle ett skikkelig spill. Det spillet her er bare ett lite puslespill. Har laget en del andre slike. Holder på å ordne en webside for å legge ut alle spillene og guidene på.

Lenke til kommentar

Hva?!? Det skal ikke skje? Er du veldig nærme ballen, fordi ballen er definert som er firkant og hvis du treffer kantene så regnes det som ballen. Litt dumt, men det er litt problematisk å ordne. Dessuten merker man nesten ikke det. Ingen har sagt noe på det før.

Ja, jeg er nok bare litt pirkete... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...