SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Her ligger spillet http://194.63.250.45/temporary/Ball%20Invasion.zip Hei alle sammen. Har laget ett lite spill bare for morroskyld. Driver og lager ett mye større og bedre spill med noen andre, så dette er bare sånn lite prosjekt jeg gjorde for morroskyld. :smile: I spillet styrer man ett helekopter som skyter kuler, ja ikke noe mer fantasifullt enn kuler. Etterhvert som man skyter kuler får man EXP, går opp i level, får cash og energy. Penger blir brukt til å kjøpe nye fly og bedre våpen, og energy blir brukt for å kjøpe ikke maskingevær våpen... Vet at energy er ett ganske dumt navn i sammenhengen men kom ikke på noe bedre. Noen forslag? Kjøper man nye fly, går flyet raskere, tåler mer, og har muligheten til å kjøpe flere våpen. Etter hvert som man tar flere mission blir ballene og bossene vanskeligere. Det er også mulighet til å spille coop 2 player. Man vil da kunne sammarbeide om å klare alle missionene. Man kan også save spillet så man kan fortsette senere. Uansett spillet er laget i Delphi og tar ca 1mb. Grafikken er ganske fraværende siden jeg ikke kan tegne noe grafikk som helst. Jeg har tilogmed stjelt skattekista fra Heroes 2. Prøvde å lage en, men alle ble mongo, skal selvfølgelig skifte den ut fortest mulig. Er det noen som gidder å lage en, så blir jeg glad. Skal vel være i ca 25x25 muligens litt større. Det ene helekopteret er basert på ett gammelt spill. Husker ikke hva det spillet heter, men tror helekopteret er ganske forskjellig fra spillet. Husker ikke, for det er lenge siden jeg laget de helekopterne. Brukt i ett annet spill. Igjen, hvis du klarer kan du jo tegne nye som jeg kan bruke. Og jeg vet at en bloddråpe og medkit er idiotisk når det kommer til fly, så gjerne lag noe bedre og send det. Jeg vil selvfølgelig nevne alle navn som hjelper til. Alt av musikk er hentet ned og ikke laget selv. Noen av dem er fra kjente spill tror jeg. Kjenner selv igjen bare en og det er en remix av Megaman 2. Hadde vært litt morsomt å sett hvor langt dere klarer. Tror dere ikke kommer lengre enn til mission 10. Da tror jeg dere vil slite... Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Høres tøft ut. Last det opp på FTP'en min du så skal jeg ordne med hosting for deg. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg har lyst! [email protected] (.exe vedlegg må zippes) Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Skal nå være sendt til dere begge. Husk det er bare å komme med kritikk og forslag til endringer!!! Noen flere som vil teste det, nå får jeg vel det snart opp på nettet også, så slipper dere å spørre meg om å sende det. Men det er bare å spørre ivei.. så sender jeg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg vil gjerne teste [email protected] exe vedlegg på zip's her også Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Dr3as: Sendt til deg også. Alle jeg sender til, så sender jeg i .zip, ellers vil spillet ta en 6-7MB. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Her ligger spillet Har ikke hatt tid til å teste enda, men kommer med tilbakemelding senere Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 ahh takker sinnsykt mye Netfinity: Hvis du hadde giddet å legge ut den nye Ball Invasion 095 istedet så hadde det vært supert. Fant ett par bugs som måtte fikses. Den ligger på FTPen din. Takker så mye. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Den er grei. Filen er oppdatert. Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Netfinity: Det virker ut som mange folk er skeptiske til spillet så hvis du hadde giddet å lagt ut det screenshotet også så er det supert. Takk for at du gidder dette. Folk tror sikkert det er noe hacke greier ved det, og det virker litt mer troverdig når man ser ett screenshot. Screenshotet er sent til FTPen din. Tar bare 24KB Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Genialt takk, men det er lite med respons, litt kjedelig... Hvorfor er det få som gidder å prøve det egentlig? Fortsatt usikker på om det er køddeprogram? Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Over 170 personer som har vært inne her og NULL tilbakemeldinger? Now thats lame Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ja... hva med om du la ut kildekoden i tillegg til .exe-fila? Folk blir vel litt mindre mistenksome da... Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 DrDoogie: Tenkte kanskje det, men har ikke lyst å legge ut kildekoden i førsteomgang. Det finnes alltids folk som da bytter ut navnet og setter inn sitt eget... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Artig lite spill det. Men jeg har en liten pirke klage: Den blå kula til høyre på hoved menyen dekker over teksten på de første valgene, det hadde vært bedre om den holdt en bestemt avstand til teksten hele tiden. Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 e_urkedal: Hmm det gjør den ikke på meg. Hvilket OS har du? Merkelig. Det jeg tipper har skjedd er at du ikke har den fonten som brukes der, derfor vil den da bruke MS Sans Serif, og da er den fonten sikkert større... Fonten som brukes er Agency FB... Har du den? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det ser ikke ut som om jeg har den fonten. Bruker Windows XP Lenke til kommentar
michaenh Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei. Jeg testet nettopp spillet.. på win2k med Sp4 skjermoppløsning 1024X768. Bra den! Litt morsom med sånne lignende mame spill og sånt. Flott Stå PÅ! Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Flott endelig er det folk prøver spillet. Michaenh: Hvor langt prøvde du? Hvor mye exp fikk du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå