Magnusjo Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Heei folks der ute:) Jeg har et problem med, jeg har gjort sånn at jeg har såret dama mi ganske mye og det angrer jeg livet mitt på, men så er mitt spm til dere, har dere noen ideer jeg kan prøve som kansje kan rydde opp i problemet mitt? hun vil at jeg skal komme med ting vi kan gjøre og hun er lei av at jeg ikke tar intiativ til noe, jeg er bare helt elendig til sånne ting, finne på noe spessielt.. vet bare ikke hva jeg kan gjøre for å få henne i bedre humør:/ Endret 5. januar 2012 av Magnusjo Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kanskje litt lurt å skrive litt mer, hva som har skjedd og sånt? Før noen kan komme med tips og råd? 1 Lenke til kommentar
hvafaen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Først og fremst, så handler det vel ikke om at du skal finne på noe spesielt. Det er det at du og hun gjør det sammen som blir spesielt. Sitte i sofaen og se film mister "det spessielle" fort. Hva har du lyst til å gjøre med hun? Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Tja, du skriver veldig lite her, men slik jeg tolker situasjonen så vil jeg si til deg at det ofte er viktigere at man gjør noe sammen enn hva man gjør. Du må ikke tro at å "gjøre noe i lag" betyr at du skal komme stupende inn gjennom vinduet mens du drar dama med deg til det ventende helikopteret, og eksplosjoner oppstår rundt dere Seriøst, spille kort eller gå en tur på fjellet i lag kan være kjempekoselig EDIT: Det må ikke være en treretters på resturant liksom. Tenk på hva dere har i nærheten. Jeg vet ikke hvordan du har såret dama di, men jeg tror i hvert fall enda på at en pen rose og en ærlig unnskyldning kan sette et lite plaster på såret Kanskje følge opp det med brettspill, sette på litt musikk og prøve å danse swing eller noe Endret 6. januar 2012 av mariu1519 Lenke til kommentar
AfrikanskGentleman Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Blomster og filmkveld? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Blomster og filmkveld? Ja OP kan alltids kjøpe seg til tilgivelse. Hiv inn en ny bil og diamantring med det samme :!: Seriøst, spille kort eller gå en tur på fjellet i lag kan være kjempekoselig Endret 8. januar 2012 av LNF 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå