kjikvadrat Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Båttur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 jeg liker det meste ved dette bildet Det eneste jeg tenker på, er at jeg ville hatt båten litt nermere slik at den hadde fylt ut litt mer av biledflaten Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 jeg liker det meste ved dette bildetDet eneste jeg tenker på, er at jeg ville hatt båten litt nermere slik at den hadde fylt ut litt mer av biledflaten Eg ser den. Eg spran bokstaveleg talt opp på platået for å klara å setja opp ustyret før båten forsvann, hehe. Takk for tips! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Liker slike blåtoner. Kunne godt tenkt meg et tettere utsnitt rundt båten. Mye forgrunn her kanskje..! Lenke til kommentar
Dompap Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Komposisjonsmessig så hadde dette bilde vært mye bedre hvis båten gikk mot horisonten istedenfor å bryte den. Som sagt tidligere, båten burde vært nærmere. Når det gjelder redigering eller den tekniske utføringa, så har jeg så lite peiling på HDR og avansert bildebehandling at jeg holder kjeft. Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Likte det jeg trur jeg ser du gjorde med motion blur-en på vannet stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg