BioAcid Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei, er det noen som vet hvordan man må sette opp instillingene i nForce Kontrollpanel for å slippe den "ekko" lyden man hører i spill? Bruker de utgangene på hk selfølgelig. Er så irriterende å spille blandt annet cs da det høres ut som om alle står på badet å skyter... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har samme problem i CS, har ingen aning hvordan jeg kan få fikset problemet uten at det går ut over stereoen. Hvis du går i config.cfg fila så kan du sette "s_eax 0" Da blir du kvitt ekkoet, men du vil ikke lenger høre så godt hvor fienden kommer. I andre spill har jeg ikke ekko. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 JEg har A7N8X Dx, samme chipsettet. Har dere Soundstorm 5.1? Alle lydbugs forsvant etter driverintallasjon Nvidia 2.45 chipsettdrivere på mitt kort. Bare en tanke Lenke til kommentar
mr x Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 høres ut som om alle står på badet å skyter... likte den..er vel litt får trøtt nå for og svare deg seriøst.. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Var litt trøtt selv når jeg skrev det, kom ikke på noe annen måte å forklare det på, for det var slik det hørtes ut i hode mitt Får prøve å installere de driverene Ben Dover foreslo, har du en link forresten? Edit: Fant bios selv, men tar fremdeles imot linker til det lydkortet! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 det har noe med EAX instillingene..dine å gjøre.prøv å slå av EAx eller bruk MIles 2 Fast Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Hva er MIles 2 Fast? må teste litt forskjellig i natt/kveld tror jeg! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 prøv å skriv dette i consolen : room_off 1 Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 prøv å skriv dette i consolen : room_off 1 Hjelper ikke. Hva er MIles 2 Fast, hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå