Bani Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei, Jeg skal kjøpe en ny 32-tommers til å ha på rommet. Den skal kun brukes til å spille Wii på, samt noe film via pcen. Den skal ikke brukes til vanlig Tv-titting i det hele tatt. Spm mitt er da hvor mye jeg bør legge ut for en TV som passer til mitt bruk? Er f.eks denne et godt kjøp? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/LE32D404XXE/samsung-32-lcd-tv-le32d404 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Regner med du bruker komponent kabel? Ser ikke ut som TVen der har inngang for det. Lenke til kommentar
torturi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Min Wii bruker nu scart i allefall. TV'en har det. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Scart har shitty kvalitet tho. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 wii er en konsoll som ikke krever mye av en tv, men tror du kansje kan vurdere framtidige konsoller og kjøp en tv men hdmi og eventuelt komponent til wii komponent kabelen gir et løft i blide på wii verd å vurdere Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Idd. Legg inn litt mer cash så får du en 42" 100hz tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå