Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønner ikke hva hun mener, kan noen hjelpe meg litt?


Anbefalte innlegg

Meg

hvaa sier du til å dra på kino og se den nye Sherlock Holmes filmen på fredag?:) du vet, hvis du vil

 

Hun

haha jeg spurte en , hvilken film han hadde sett på kino og da sa han "Sherlock and holmes"

 

Meg

javel greit jeg tar et hint

 

Hun

Jeg bare kom på det

 

Meg

men du svarte jo ikke, og det betyr som oftest neiii

 

Hun

Nei haha

Jeg vet ikke om jeg skal med *Veninne* <.{

<3

 

Meg

du vet, du kan bare si nei hvis du ikke vil, det er ikke så farlig

 

Hun

*Navnet mitt*................... Omg

 

Meg

du svarer jo aldri ordentliiiiiig, og som oftest så betyr jo det neei

 

Hun

Nei *Navnet mitt*

 

Meg

nei til hva?

 

Hun

Det er ikke sånn.

Men jeg logger av:):):)) skal se ferdig cold case

 

Meg

hvorfor sier du ikke bare nei hvis du ikke vil? det er så mye enklere...

 

Hun

har jeg sagt at je ikke vil kanskje

 

Meg

neii, men det bare virker sånn, og det jeg mener er, det er greit hvis du ikke vil, jeg forstår det

 

Hun

Forstår?

 

*Hun logget av

 

Vi har snakket tidligere om å dra på kino en gang, men det virker veldig som om hun ikke vil det, samtidig som at hun svarer som om hun vil det. Jeg er jævlig forvirret, jeg skjønner virkelig ikke en dritt, kan noen forklare meg dette? Vi er btw 15 år.

 

Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er needy gutt. Skjerpings.

 

Meg

hvaa sier du til å dra på kino og se den nye Sherlock Holmes filmen på fredag?

:)

du vet, hvis du vil

Hun

haha jeg spurte en , hvilken film han hadde sett på kino og da sa han "Sherlock and holmes"

Meg

javel greit jeg tar et hint

 

 

post-155102-0-77766700-1325718222_thumb.jpg

Endret av Kjetil..
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Greia er, hun har ofte hintet til at hun vil møte meg før, som f.eks forrige uke gikk samtalen vår noe i denne duren

 

Hun

Jeg skal til senteret snart med veninna mi og blablabla!

 

Meg

Å, jeg skal også dit og gjøre ditt datt senere

 

Hun

Oja, kanskje vi møtes?:)

 

Meg

Tja, jeg skal gå veldig sent, men kanskje en annen gang?:)

 

Nå skal det nevnes at vi ikke har møtt hverandre før, vi har bare blitt kjent på facebook via felles venner og derfra har det tatt av helt. Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne, hun har sagt at hun vil på kino, men det virker ikke sånn.

 

Btw, kjetil, du bruker insanity wolf feil ;)

 

Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad

Lenke til kommentar

 

Btw, kjetil, du bruker insanity wolf feil ;)

 

Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad

 

 

Damn, trodde jeg endelig klarte få en sånn "meme" rett. Men var seriøs, ta det litt roligere, jenter elsker å holde deg over ilden.. hvorfor? Fordi det er de som bestemmer og det får de til å føle seg vel. Vis litt mindre oppmerksomhet å ikke bry deg om hun ikke svarer med en gang, minn henne på det senere i samtalen ettersom du må kjøpe billetter eller noe sånt? innocent.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at hun har sagt at hun vil tidligere, men hun unngår å svare! Hva faen!? JENTER HVORFOR ER DERE SÅNNNN!!?!?!?!?

 

Og når det kommer til hvem som starter samtaler og tar intiativ, så pleier hun som oftest å ha skrevet til meg før jeg står opp. I juleferien våknet jeg som oftest med en mobil med blinkende grønt lys. (sms fra henne).

 

Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad

Lenke til kommentar

Kanskje hun er nervøs, men vil? Vi liker å 'ha muligheten', og jo, det å gå på kino aller første gang kan bli fryktelig kleint. Stemmer ikke kjemien så har dere ikke noe sted å gå, ikke kan dere prate sammen ordentlig og hvor kleint blir det ikke å ''møtes'' utenfor kinoen og skulle sitte sammen i ca 2 timer ut av det blå? Dere har jo faktisk ikke møttes før!

 

Ta noe enklere noe. Si at du kommer til å være på 'den' kafeen 'da' og ta deg en kaffe, og hvis hun har lyst til å komme over mens du er der så hadde det vært knall. Ikke dytt henne på en ordentlig date med engang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt masete!? Ikke legg lokk på det. Kjære trådstarter: Du fremstår som en trengende, masete, sutrende idiot.

 

Du må la jenta få tid til å svare.

 

 

"Du svarte ikke, det betyr som oftest nei!!!!!" herregud....

 

Edit: Roa litt ned på innlegget.

Endret av Maddafakka
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Needy, usikker og masete.

 

Virkeligheten er at hun pr i dag ikke vet om hun faktisk gidder å gå ut med deg, og derfor vil ikke gi et konkret svar. Du har ganske enkelt havnet i "kanskje"-boksen. Hun vil ikke si nei, i tilfelle hun trenger en backup, men hun vil ikke si ja heller, for hun har helst lyst til å gjøre noe med noen andre. Og på toppen av det hele er du needy og søker bekreftelse hele tiden, maser om å få det og pirker på detaljer. Eg skjønner egentlig ikke hvorfor hun bare ikke har sagt nei enda.

 

Om hun virkelig ville ha truffet deg så ville hun heller ha gått ut med deg en med venninnene sine. Enkelt. Face it.

Lenke til kommentar

Greia er, hun har ofte hintet til at hun vil møte meg før, som f.eks forrige uke gikk samtalen vår noe i denne duren

 

Hun

Jeg skal til senteret snart med veninna mi og blablabla!

 

Meg

Å, jeg skal også dit og gjøre ditt datt senere

 

Hun

Oja, kanskje vi møtes?:)

 

Meg

Tja, jeg skal gå veldig sent, men kanskje en annen gang?:)

 

Nå skal det nevnes at vi ikke har møtt hverandre før, vi har bare blitt kjent på facebook via felles venner og derfra har det tatt av helt. Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne, hun har sagt at hun vil på kino, men det virker ikke sånn.

 

Btw, kjetil, du bruker insanity wolf feil ;)

 

Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad

 

Du skal ikke ta henne med på kino, men hjem til deg for å se filmen!!! Kino er bare oppskrytt, og null sjanse for å starte putekrig osv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...