AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Meghvaa sier du til å dra på kino og se den nye Sherlock Holmes filmen på fredag? du vet, hvis du vil Hun haha jeg spurte en , hvilken film han hadde sett på kino og da sa han "Sherlock and holmes" Meg javel greit jeg tar et hint Hun Hæ Jeg bare kom på det Meg men du svarte jo ikke, og det betyr som oftest neiii Hun Nei haha Jeg vet ikke om jeg skal med *Veninne* <.{ <3 Meg du vet, du kan bare si nei hvis du ikke vil, det er ikke så farlig Hun *Navnet mitt*................... Omg Meg du svarer jo aldri ordentliiiiiig, og som oftest så betyr jo det neei Hun Nei *Navnet mitt* Meg nei til hva? Hun Det er ikke sånn. Men jeg logger av:):)) skal se ferdig cold case Meg hvorfor sier du ikke bare nei hvis du ikke vil? det er så mye enklere... Hun har jeg sagt at je ikke vil kanskje Meg neii, men det bare virker sånn, og det jeg mener er, det er greit hvis du ikke vil, jeg forstår det Hun Forstår? *Hun logget av Vi har snakket tidligere om å dra på kino en gang, men det virker veldig som om hun ikke vil det, samtidig som at hun svarer som om hun vil det. Jeg er jævlig forvirret, jeg skjønner virkelig ikke en dritt, kan noen forklare meg dette? Vi er btw 15 år. Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg liker at du tar det opp med henne. Du får drive med henne ei uke til a vettu, og skal det være slik, får du prøve å glemme henne Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Du er needy gutt. Skjerpings. Meg hvaa sier du til å dra på kino og se den nye Sherlock Holmes filmen på fredag? du vet, hvis du vil Hun haha jeg spurte en , hvilken film han hadde sett på kino og da sa han "Sherlock and holmes" Meg javel greit jeg tar et hint Endret 4. januar 2012 av Kjetil.. 6 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Mulighet 1. Hun er ikke interessert. Mulighet 2. Du virker litt usikker. Pump litt jern og spør henne med på noe annet, må ikke være kino vettu. Gjerne noe som virker mer casual. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Greia er, hun har ofte hintet til at hun vil møte meg før, som f.eks forrige uke gikk samtalen vår noe i denne duren HunJeg skal til senteret snart med veninna mi og blablabla! Meg Å, jeg skal også dit og gjøre ditt datt senere Hun Oja, kanskje vi møtes? Meg Tja, jeg skal gå veldig sent, men kanskje en annen gang? Nå skal det nevnes at vi ikke har møtt hverandre før, vi har bare blitt kjent på facebook via felles venner og derfra har det tatt av helt. Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne, hun har sagt at hun vil på kino, men det virker ikke sånn. Btw, kjetil, du bruker insanity wolf feil Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Btw, kjetil, du bruker insanity wolf feil Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad Damn, trodde jeg endelig klarte få en sånn "meme" rett. Men var seriøs, ta det litt roligere, jenter elsker å holde deg over ilden.. hvorfor? Fordi det er de som bestemmer og det får de til å føle seg vel. Vis litt mindre oppmerksomhet å ikke bry deg om hun ikke svarer med en gang, minn henne på det senere i samtalen ettersom du må kjøpe billetter eller noe sånt? 2 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Kan hende ho er blitt lei ettersom det kun er på FB. Du virka også veldig masete ut frå det du skreiv i første post. Sjølv ho ikkje svarar konkret på spørsmål med ein gang, so betyr det ikkje nødvendigvis at ho ikkje er interessert. Endret 4. januar 2012 av Karbutar Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Problemet mitt er at hun har sagt at hun vil tidligere, men hun unngår å svare! Hva faen!? JENTER HVORFOR ER DERE SÅNNNN!!?!?!?!? Og når det kommer til hvem som starter samtaler og tar intiativ, så pleier hun som oftest å ha skrevet til meg før jeg står opp. I juleferien våknet jeg som oftest med en mobil med blinkende grønt lys. (sms fra henne). Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad Lenke til kommentar
Desu Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes kanskje det blir litt voldsomt å gå på kino første gangen dere møtes IRL, så kanskje det er en bedre ide å møte henne på "senteret" først? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Det er faktisk veldig irriterende at hun ikke har svart ordentlig. Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Det er faktisk veldig irriterende at hun ikke har svart ordentlig. Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad Les førsteposten din om igjen. I løpet av dei 8 linjene du skreiv på FB so var 6 av dei av typ. masete og du virka veldig desperat.. 2 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Det forstår vi alle. Men for å få et tydelig svar, må man gi et tydelig spørsmål. Ikke vær diffus når du vil be noen ut. Vær nå i det minste bestemt på tid og sted, med mindre du vet at du kan safe spontant. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Huff OP, det der var litt masete. Hun slo en vits, du var så desperat at du tok ikke vitsen. La henne bare tenke seg om litt først, verden går ikke under imorgen. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kanskje hun er nervøs, men vil? Vi liker å 'ha muligheten', og jo, det å gå på kino aller første gang kan bli fryktelig kleint. Stemmer ikke kjemien så har dere ikke noe sted å gå, ikke kan dere prate sammen ordentlig og hvor kleint blir det ikke å ''møtes'' utenfor kinoen og skulle sitte sammen i ca 2 timer ut av det blå? Dere har jo faktisk ikke møttes før! Ta noe enklere noe. Si at du kommer til å være på 'den' kafeen 'da' og ta deg en kaffe, og hvis hun har lyst til å komme over mens du er der så hadde det vært knall. Ikke dytt henne på en ordentlig date med engang! 2 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Litt masete!? Ikke legg lokk på det. Kjære trådstarter: Du fremstår som en trengende, masete, sutrende idiot. Du må la jenta få tid til å svare. "Du svarte ikke, det betyr som oftest nei!!!!!" herregud.... Edit: Roa litt ned på innlegget. Endret 5. januar 2012 av Maddafakka 5 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Needy, usikker og masete. Virkeligheten er at hun pr i dag ikke vet om hun faktisk gidder å gå ut med deg, og derfor vil ikke gi et konkret svar. Du har ganske enkelt havnet i "kanskje"-boksen. Hun vil ikke si nei, i tilfelle hun trenger en backup, men hun vil ikke si ja heller, for hun har helst lyst til å gjøre noe med noen andre. Og på toppen av det hele er du needy og søker bekreftelse hele tiden, maser om å få det og pirker på detaljer. Eg skjønner egentlig ikke hvorfor hun bare ikke har sagt nei enda. Om hun virkelig ville ha truffet deg så ville hun heller ha gått ut med deg en med venninnene sine. Enkelt. Face it. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Greia er, hun har ofte hintet til at hun vil møte meg før, som f.eks forrige uke gikk samtalen vår noe i denne duren HunJeg skal til senteret snart med veninna mi og blablabla! Meg Å, jeg skal også dit og gjøre ditt datt senere Hun Oja, kanskje vi møtes? Meg Tja, jeg skal gå veldig sent, men kanskje en annen gang? Nå skal det nevnes at vi ikke har møtt hverandre før, vi har bare blitt kjent på facebook via felles venner og derfra har det tatt av helt. Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne, hun har sagt at hun vil på kino, men det virker ikke sånn. Btw, kjetil, du bruker insanity wolf feil Postet av anonym: 6898778fa7f5495084395e1e86f623ad Du skal ikke ta henne med på kino, men hjem til deg for å se filmen!!! Kino er bare oppskrytt, og null sjanse for å starte putekrig osv... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå