Ostedip Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei folkens! Jeg har et Razer Carcharias Gaming Headset, og jeg lurer på om det noen mulighet for å få kobla headset'et til en PS3. Headset'et har en audio jack og en mic jack. Men PS3 har ingen av de, bare USB. Er det egentlig noen vei får å få spillt PS3 med headset'et mitt? Tv'en min har heller ikke audio/mic jack inntak. Bare scart og HDMI. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
HeXtioN Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 heihei, det er mulig og bruke component til headset, men da må du ha en komponent til aux kabel. og en aux forlenger : D ----------- Sjekk ut www.youtube.com/xtiongamers Lenke til kommentar
Ostedip Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 heihei, det er mulig og bruke component til headset, men da må du ha en komponent til aux kabel. og en aux forlenger : D ----------- Sjekk ut www.youtube.com/xtiongamers Beklager, men det skjønte jeg ikke noe av xD Lenke til kommentar
HeXtioN Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Okey, haha : ) Det går desverre ikke og bruke jackstick mic til ps3, men lyden kan du få : ) Bare dra på elkjop så finner du alle ledningene du trenger, spør betjenten i lyd og bilde avdelingen : ) Lenke til kommentar
Ostedip Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Okey, haha : ) Det går desverre ikke og bruke jackstick mic til ps3, men lyden kan du få : ) Bare dra på elkjop så finner du alle ledningene du trenger, spør betjenten i lyd og bilde avdelingen : ) Så jeg trenger en AV kabel som kommer med PS3'en, en female-female og en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650159#reviews ? Så kobler jeg AV til RCA - Female - headset (audio)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå