kaaasen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei! Jeg vurderer sterkt å overraske samboeren min med en ny laptop. Men så kommer greia - vi har ikke råd til å kjøpe nå. Derfor tenkte jeg å hoppe på Elkjøp sin kampanje hvor du får opp til 9 mnd betalingsutsettelse. Jeg har ingen planer om å gå amok, og skal betale ned alt når feriepengene, utbetales I sommer. Kan jo nevne det igjen at pcen stort sett skal ligge på sofaen i stua, og brukes til surfing samt litt amatør-bilderedigering. Sjanser er der for at det vil bli spilt av en av og/eller mkv-fil også. Spilling blir det ikke heller. Uansett - jeg har sett meg ut to kandidater, og kan vel legge til linken til sammenligningen på Elkjøp: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductCompare-Show?products=SATL7501T9@store-elkjop|HPG61235SO@store-elkjop Jeg bikker mer mot HP-maskinen, men er i tvil. Om noen har noen andre forslag tar jeg gjerne imot det også! På forhånd takk! Lenke til kommentar
HeXtioN Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Heihei, har sett litt rundt og jeg hadde helt klart valgt ; http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/QOSMIOX770124/toshiba-qosmio-17-3-barbar-pc-x770 Den har bra deler, skjermen er stor noe som gjør veldig mye med en bærbar, den har også 640gb lagringsplass som yter kjempebra : ) En soleklarvinner, Toshiba har veldig mange bra laptoper, denne her er helt super : ) Så denne hadde samboeren din blitt kjempe glad for : D Håper du finner den riktige laptoppen du leter etter : ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg glemte kanskje å presisere det i første post, og det beklager jeg - men jeg er i utgangspunktet ikke interessert i å betale mer enn 5000,- kr. Det startet med en PC på ~3000,- kr, men så har det bare ballet på seg siden jeg er dead set on at det skal være en i5 eller i7-prosessor i den, samt andre kriterier =P Men jeg setter pris på at du tok deg tid til å svare! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå