Gå til innhold

Kjøpe bærbar pc til stuebruk og bilderedigering

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer sterkt å overraske samboeren min med en ny laptop. Men så kommer greia - vi har ikke råd til å kjøpe nå. Derfor tenkte jeg å hoppe på Elkjøp sin kampanje hvor du får opp til 9 mnd betalingsutsettelse. Jeg har ingen planer om å gå amok, og skal betale ned alt når feriepengene, utbetales I sommer.

Kan jo nevne det igjen at pcen stort sett skal ligge på sofaen i stua, og brukes til surfing samt litt amatør-bilderedigering. Sjanser er der for at det vil bli spilt av en av og/eller mkv-fil også. Spilling blir det ikke heller.

Uansett - jeg har sett meg ut to kandidater, og kan vel legge til linken til sammenligningen på Elkjøp:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductCompare-Show?products=SATL7501T9@store-elkjop|HPG61235SO@store-elkjop

Jeg bikker mer mot HP-maskinen, men er i tvil. Om noen har noen andre forslag tar jeg gjerne imot det også!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei, har sett litt rundt og jeg hadde helt klart valgt ;

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/QOSMIOX770124/toshiba-qosmio-17-3-barbar-pc-x770

Den har bra deler, skjermen er stor noe som gjør veldig mye med en bærbar, den har også 640gb lagringsplass som yter kjempebra : )

En soleklarvinner, Toshiba har veldig mange bra laptoper, denne her er helt super : )

Så denne hadde samboeren din blitt kjempe glad for : D

Håper du finner den riktige laptoppen du leter etter : )

Lenke til kommentar

Jeg glemte kanskje å presisere det i første post, og det beklager jeg - men jeg er i utgangspunktet ikke interessert i å betale mer enn 5000,- kr.

Det startet med en PC på ~3000,- kr, men så har det bare ballet på seg siden jeg er dead set on at det skal være en i5 eller i7-prosessor i den, samt andre kriterier =P

Men jeg setter pris på at du tok deg tid til å svare! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...