Gå til innhold

[Løst] skruer til h50

Anbefalte innlegg

hei, er usikker på hvor jeg skal putte denne, men jeg leter etter skruer som går igjennom viftene, som er til en h50, hvor kan jeg få kjøpe slike lange skruer, prøvd å lete på nett men finner ingen :(

så håper jeg noen kan hjelpe meg her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du disse?

Isåfall kan du vel feste de med hva som helst som tar i skruehullet, mykt så burde fungere med mye.

Kan du måle ca lengde du trenger? Har 4 slike skruer til H70 som jeg kunne ha sendt deg om det er samme lengde.

Er vel kun gjennom vifta og kabinettvegg så er vel det?

post-64596-0-88480500-1325720262_thumb.png

Lenke til kommentar

H50 bruker UNC 6-32 som er nærmest umulig å oppdrive i Norge. De føres ihvertfall ikke av Jernia, tro meg. Vanlig M3 blir for tynt og M4 for tykt.

Hvis du ikke finner de i Norge kan du bestille noen fra Watercoolinguk.co.uk. Dog mye stress for noen skruer. Skruene War foreslo å sende deg passer nok. Hvis ikke kan jeg sende deg noen jeg har til overs ;)

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

H50 bruker UNC 6-32 som er nærmest umulig å oppdrive i Norge. De føres ihvertfall ikke av Jernia, tro meg. Vanlig M3 blir for tynt og M4 for tykt.

Hvis du ikke finner de i Norge kan du bestille noen fra Watercoolinguk.co.uk. Dog mye stress for noen skruer. Skruene War foreslo å sende deg passer nok. Hvis ikke kan jeg sende deg noen jeg har til overs ;)

Bruker de en annen type skruer på H50-raden enn vanlige radiatorer :O

Uansett passer H70-skruene på andre radiatorer, dette har jeg selv testet. H70 kan også bruke radiatorskruer som passer på en RS240

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Mener du disse?

Isåfall kan du vel feste de med hva som helst som tar i skruehullet, mykt så burde fungere med mye.

Kan du måle ca lengde du trenger? Har 4 slike skruer til H70 som jeg kunne ha sendt deg om det er samme lengde.

Er vel kun gjennom vifta og kabinettvegg så er vel det?

ja det er det

Lenke til kommentar

Ser du får hjelp nå, men her er et tips neste gang du har problemer med et eller annet Corsair produkt:

Ta kontakt med Corsair direkte. De har utrolig bra kundeservice. Jeg er HELT 100% sikker på at de ville ha sendt deg et sett med skruer i dette tilfellet her.

Lenke til kommentar

Ser du får hjelp nå, men her er et tips neste gang du har problemer med et eller annet Corsair produkt:

Ta kontakt med Corsair direkte. De har utrolig bra kundeservice. Jeg er HELT 100% sikker på at de ville ha sendt deg et sett med skruer i dette tilfellet her.

ha, de har elendig kundeservice, har sendt mail til dem for en stund siden nå og har ennå ikke fått svar fra dem, så elendig av dem :/

Lenke til kommentar

ha, de har elendig kundeservice, har sendt mail til dem for en stund siden nå og har ennå ikke fått svar fra dem, så elendig av dem :/

Hmm. Ja, det er dårlig, men helt motsatt av den servicen jeg har fått. Kan ha noe med jula gjøre?

Lenke til kommentar

Hmm. Ja, det er dårlig, men helt motsatt av den servicen jeg har fått. Kan ha noe med jula gjøre?

nie, det har ikke noe med jula å gjøre, sende en mail til dem i sommern som var

Lenke til kommentar

Det finnes alltid eksempler på dårlig kundeservice, ingen nettbutikk eller produsent/merke har en perfekt historie. Du har her vært uheldig Mgut, hvordan kan du si at kundeservice er dårlig når du impliserer at du ikke har forsøkt å kontakte dem flere ganger? Kan godt hende mailen ble forbisett av uheldigheter.

Corsair er kjent for å ha god kundeservice, de har en fantastisk historie der de har erstattet langt mer enn sitt eget produkt om noe har gått feil med strømforsyning eller de lukkede vannkjølerne sine. Å si noe annet enn at kundeservicen er god blir feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes alltid eksempler på dårlig kundeservice, ingen nettbutikk eller produsent/merke har en perfekt historie. Du har her vært uheldig Mgut, hvordan kan du si at kundeservice er dårlig når du impliserer at du ikke har forsøkt å kontakte dem flere ganger? Kan godt hende mailen ble forbisett av uheldigheter.

Corsair er kjent for å ha god kundeservice, de har en fantastisk historie der de har erstattet langt mer enn sitt eget produkt om noe har gått feil med strømforsyning eller de lukkede vannkjølerne sine. Å si noe annet enn at kundeservicen er god blir feil.

Det er akkurat det inntrykket jeg har også. Jeg klarte å knekke av en bit på kabinettet mitt(Luka over SATA-kontaktene på Obsidian 800D). De sendte ny del i posten uten å måtte få noe i retur. Jeg måtte bare ta et bilde, så var den saken i orden. Fra jeg sendte epost til jeg hadde ny luke tok 14 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...