ehauger Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg ser det er blitt rot i oppgaven som jeg la ut - den sier 22.03. øverst, men 21.03. litt lenger ned. Siden jeg ikke oppdaget det før nå så lar jeg den gå ut til 22.00 i kveld. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Det er vel like greit - få bidrag foreløpig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Månedens utrfordring kommer senere i kveld. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Månedens utfordring - April 2012 Dette er en utfordring der du skal løse tre fotografiske oppgaver. Bildet må være tatt i perioden 1. april til innleveringsfrist 21. april kl 22:00. Avstemmingen vil gå frem til 28. april kl 22:00. Oppgavene er: Oppgave 1: Lykken pleier å snu seg snart, aprilvær er av samme art. Er det lykken eller været som er lunefult denne gang? Oppgave 2: Den som venter på noe godt ... ... venter ikke forgjeves, sies det. Hva bruker du ventetiden til. Oppgave 3: Påsketur Øystein Sunde har ihvertfall hatt en minnerik påsketur. Hvordan ble din? http://www.youtube.com/watch?v=SpNdACaNXbs Endret 2. april 2012 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Morsomme oppgaver. Gleder meg strengt talt mest til "Påsketur". Et lite reisebrev, om dere vil! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Ettersom interessen har vært dalene over lengre tid, så ser jeg ingen grunn til å fortsette med månedens utfordring. Det er rett og slett ikke nok deltagere til å holde liv dette. Desverre. Takk for de som har deltatt og stemt. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Enig. Et godt initiativ. Takk til Tomsi42 som har stått på og vært ildsjeler og dratt denne greia igang og holdt motet oppe uansett hvor sløve vi andre har vært. Så BZ til dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå