JacobDW Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Har planer om å gå til innkjøp av lydkort til min bærbare. Jeg har sett på M-AUDIO audiophile USB,og den ser ok ut. I tillegg har jeg sett på ESI waveterminal u24 og noen Terratec og Tascam kort. Har tenkt å bruke det til lydopptak (demoting først og fremst), og ikke til film eller spill i særlig stor grad. Har et tak på 3000,-, men er ikkegjort at penger, så om det er billigere er det jo bare bra. Har tenkt Er dette kule greier, eller er det noe annet jeg bør sjekke ut? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 du kan jo se på denna: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&view=detailed Lenke til kommentar
hano Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hold deg unna Soundblaster hvis du skal spille inn lyd. Vanskelig å finne USB-lydkort med tak på 3000,- Er i samme situasjon selv, at jeg skal kjøpe lydkort, og USB frister. Har surfet mye rundt, lest tester, osv.. Tror både M-Audio og Tascam er kurant. Terratec blir vel litt dyrere.... Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Hadde vel ikke de helt store planene om soundblaster nei 8) På Procom.no går M-audio Auidophile USB til 2250, det er da ikke så ille. Tascamen går til 2750. Og Komplett har terratec producer til 2700 eller no..... Men hva skal man velge?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå