H5N1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei Skulle fylle på litt motorolje på bilen i dag da jeg så at lokket til der jeg fyller på olje har blitt skadet. En del av metallet er vekke fra lokket/pluggen, har ikke peiling på hvordan det kan ha skjedd. Virker merklig at en metallbit plutslig er borte. Dette fører til at det lekker litt motorolje, lurer på om det er mulig å skifte lokket? Her ser dere hva jeg mener med lokket/pluggen: http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/4485/1721/23710860008_large.jpg Den som er ca. i midten på bilde som man tar ut for å fylle på olje. Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Topplokket heter det og kan byttes, er relativt greit å gjøre. Topplokk kan du finne på hoggern. Hvilken bil har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Enkelte kaller dette for toppdekselet. Finn først ut om det er dette, eller selve lokket, som er skadet. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 LOL, han mener oljepåfyllings lokk. Finnes mange i skroten. 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Indian skrev (På 6.1.2012 den 15.12): LOL, han mener oljepåfyllings lokk. Finnes mange i skroten. I "#¤#¤/&¤# Leste innlegget engang til nå og ser ut som det er selve lokket til oljepåfylling som er skadet. Jaja, det beviser jo bare at de beste tar feil en svært sjelden gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå