August. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vet desverre ikke helt hvor jeg skal plassere denne, men tror det skal gå greit her. Jeg er på jakt etter en champagnekjøler som kan romme 2-3 flasker. Behøver denne innen lørdag, så ser etter en jeg kan kjøpe i butikk i Oslo-området. Ønsker et rimelig alternativ, så AltOmbar i Bygdøy Allé og lignende butikker blir desverre utelukket. Regner med at det er flere interiøbutikker som har det, men har ikke tid til å rote rundt og lete, så om noen vet hvor det er å finne så hadde det vært til stor hjelp Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gjør ikke en vinkjøler samme jobben? Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Champagnekjøler/vinkjøler. Samme tingen er det ikke? Tenker på en bolleformet skål man fyller med is. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vinkjølere er vel mer kjøleskapaktige bokser. Det enkleste er vel å finne en pen bolle og fylle med is. Kan jo se her: http://www.thefind.com/kitchen/info-champagne-cooler-bucket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå