jnzy Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har lyst til å kjøpe en trådløst og mus, noen forslag? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl Har dette, bare det at jeg kjøpte det i deler. Har trådløs mus men ikke trådløst tastatur. Men det er samme konseptet Eller så kan du kjøpe de hver for seg hvis du ikke skal ha trådløst. Blir jo billigere. Erfaringen er: Ganske deilig og skrive og slikt. CTRL knappen min har en tendens til å sette seg fast nede men jeg overlever, trenger sikkert bare å bli innskrevet :wink: Og musa er som den skal. Utrolig deilig å holde i og det er en perfekt mus hvis du surfer mye på internett Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Et nydelig tastatur og en drømmemus Lenke til kommentar
mr x Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 ville ikke ha godt for trådløs mus.. hører mange klager på dette. og så bytting av batterier.... har hørt at musa er ikke så prisis som ikke trådløs.hvis man spiller mye skytespill teller jo dette en del. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg synes det tastaturet har for mye krimskrams; hurtigtaster som ihvertfall jeg aldri bruker... Stort er det og. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg synes det tastaturet har for mye krimskrams; hurtigtaster som ihvertfall jeg aldri bruker... Stort er det og. De eneste knappene jeg ikke bruker er den måne saken og go knappen ved scrollen på venstre side av tastaturet. Alle knappene kan byttes om til nettsteder/programmer o.l så jeg har ofte bruk for dem, men det er nok fra person til person. Min trådløse mus har ekstremt god presisjon, batterier er "ut" for å si det sånn, med den fine dockingstasjonen lader musen seg opp på et par timer Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Trådløs mus og tastatur er absolutt ikke anbefalt i skytespill, tenk om batteriene skulle gå midt i en match? + at ledninger er ikkenoe stort problem, kjøp en fUNC 1030 musematte med ledning klips så er det problemet løst.. Lenke til kommentar
jnzy Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Jeg spiller ikke skytespill, og veldig lite dataspiller. Spiller noen ganger CM4 og ellers Fifa 2003. Programmerer litt så tastene bør være gode. At musa er 2 pixel siden av der jeg peker, og 9 nano sekund etter at jeg har flyttet på den er ikke så farlig. Spesielt gjør det hele enklere for meg å se filmer på tv og slik. Enda en grunn for jeg har bestemt meg for å skaffe meg trådløs. Noen forslag om hvilken merken og model som er best? Som noen har nevnt så er det dumme med at man må bytte batteri hele tiden, men hvilken modell er det som er minst ampere-slukende? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=34343&t=1064&l=2&AvdID=1&CatID=18&GrpID=5&s=pl Har dette, bare det at jeg kjøpte det i deler. Har trådløs mus men ikke trådløst tastatur. Men det er samme konseptet Eller så kan du kjøpe de hver for seg hvis du ikke skal ha trådløst. Blir jo billigere. Erfaringen er: Ganske deilig og skrive og slikt. CTRL knappen min har en tendens til å sette seg fast nede men jeg overlever, trenger sikkert bare å bli innskrevet :wink: Og musa er som den skal. Utrolig deilig å holde i og det er en perfekt mus hvis du surfer mye på internett Hvordan er denne musa og tastaturet i spilling (fps) ? Vurderer selv å kjøpe nytt da mitt nåværende tast og mus har sluttet å funke... Har bare gode erfaringer trådløs fra før Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Om du programerer, eller rett og slett skriver mye på tastatur, så vil i allefall ikke jeg anbefale tastaturet som LoS henviste til. Har hatt et slikt selv, designen er skikkelig kul, men tastene er skikkelig ekkle. På det jeg hadde, så ble de bare værre og værre. Om du skriver litt fort og trenger noen taster som det ikke er så nøye med at du treffer -rett på tasten- uten at den lugger og ikke registrerer trykket, så er dette IKKE et slikt. Det kan jo hende at 'de' (Logitech) har ordnet på tastatur kvaliteten nå. Selv så har jeg et slikt og det er überklass kvalitet på det! Musen er dog elendig, treig oppdaterings frekvens, noe som gjør at du får en viss etterslep på den, eller den vil virke 'hakkete'. Installer for guds skyld ikke driverne til den, blir enda værre da. Forøvrig, om du ikke liker slike delte tastaturer (de er utrooolig enkle å bli kjent med!) så anbefaler jeg Keytronic Lykke til med valget!! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Om du programerer, eller rett og slett skriver mye på tastatur, så vil i allefall ikke jeg anbefale tastaturet som LoS henviste til. Har hatt et slikt selv, designen er skikkelig kul, men tastene er skikkelig ekkle.På det jeg hadde, så ble de bare værre og værre. Om du skriver litt fort og trenger noen taster som det ikke er så nøye med at du treffer -rett på tasten- uten at den lugger og ikke registrerer trykket, så er dette IKKE et slikt. Det kan jo hende at 'de' (Logitech) har ordnet på tastatur kvaliteten nå. Om det blir utslitt etterhvert gjør ikke meg noe, logitech har 5 års garanti på slikt Men det er forskjellig smak når det kommer til tastatur og mus, no gir fullt f**n i hvordan det ser ut og hvilke ekstrafunskjoner det har. Og noen ikke. Ikke det at jeg har noe imot det. Men JEG liker tastatur som ser bra ut, er ekstra funskjoner som jeg bruker mye, og er godt å skrive på. Det er sånt jeg liker, og noen liker kanskje noe helt annet som jeg ikke liker. Det eneste jeg har å utsette på mitt er ctrl knappen som henger seg fast nede noen ganger. så trenger jeg bare å trykke på den igjen så spretter den opp. masse info Hvordan er denne musa og tastaturet i spilling (fps) ? Vurderer selv å kjøpe nytt da mitt nåværende tast og mus har sluttet å funke... Har bare gode erfaringer trådløs fra før Tar CS som et eksempel, ligger konstant på 75 fps (OpenGL 1600x1200) OG etter at jeg stilte sensitiviteten på musen litt opp, (var ganske treg på default) det hjalp betraktelig på statistikken min. Musen kan jeg anbefale til alt. Desuten så vil du få med deg at musen har lite strøm når du spiller, den blinker nemlig rødt i 2-3 timer før den skrur seg av. Tok CS pga i bf1942 veit jeg ikke hvor mange fps jeg ligger på, men mange er det ikke. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg liker ikke trådløs tastatur... når batteriet går, sitter du der uten batteri... Har den musa selv og må si at den er über küngebra! Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 ville ikke ha godt for trådløs mus..hører mange klager på dette. og så bytting av batterier.... har hørt at musa er ikke så prisis som ikke trådløs.hvis man spiller mye skytespill teller jo dette en del. Du må jo kjøpe ei skikkelig ei (MX 700). Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Du må jo kjøpe ei skikkelig ei (MX 700). Hvilken mus ser du her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå