Gå til innhold

BK: December light!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fine skyer i Romsdalsalpene, og en bra komposisjon! Det jeg savner er litt mer spennende farger, fks litt mer gult og rødt i fargebalanse i Photoshop. (Om du har det.) Føler det mangler en noe, en farge som bryter opp kanskje...En annen tanke hadde kanskje vært om du fikk med bare trærne i forgrunn, øyene og skyene/romsdalsalpene!

 

terningkast 3! :)

Lenke til kommentar

Veldig fine skyer i Romsdalsalpene, og en bra komposisjon! Det jeg savner er litt mer spennende farger, fks litt mer gult og rødt i fargebalanse i Photoshop. (Om du har det.) Føler det mangler en noe, en farge som bryter opp kanskje...En annen tanke hadde kanskje vært om du fikk med bare trærne i forgrunn, øyene og skyene/romsdalsalpene!

 

terningkast 3! :)

Takker skjlzvik!

Jo da, har Elements 10, men dette har kun vært gjennom FastStoneImageViewer foreløpig. Ser det med fargene ja, valgte allikevel å ha det slik det var denne dagen...

Mulig jeg tar det innom Elements for å eksprimentere (nylig installert og ikke satt meg inn i mulighetene ennå, men det kommer, det kommer.) :thumbup: )

Lenke til kommentar

Himmelen var fin, men bildet er litt kjedeleg. Kvitkledde hustak er ikkje nødvendigvis eit spennande motiv. Føler også at husa burde ha vore lysare. Ein himmel i seg sjølv er sjeldan eit komplett fotomotiv, og da treng vi ein flott forgrunn som kan ta litt av oppmerksomheten.

Lenke til kommentar

Himmelen var fin, men bildet er litt kjedeleg. Kvitkledde hustak er ikkje nødvendigvis eit spennande motiv. Føler også at husa burde ha vore lysare. Ein himmel i seg sjølv er sjeldan eit komplett fotomotiv, og da treng vi ein flott forgrunn som kan ta litt av oppmerksomheten.

 

TAkker Kaksa! Forstår dine kommentarer.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...