Mr Walrus Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei! Jeg har nå bestemt meg for å sette sammen en duganes PC til litt forskjellig gaming. Så jeg trenger litt hjelp da! Har ikke sånn altfor mye å rutte med derfor lurer jeg på om delene under duger? Har allerede et nytt kabinett og PSU med 850w. Hvis det er noen har tips til noen positive forandringer av denne lista vil jeg gjerne også ha innspill på dette, så lenge det ikke har mye å si på budsjettet. Rundt 5.5k Takk for svar! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Det kommer jo helt an på hvilke spill du skal spille, og i hvilken oppløsning... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Kjører oppløsning 1920 x 1080. Skal spille spill som BF3 og Skyrim samt mange eldre spill. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Kjører oppløsning 1920 x 1080. Skal spille spill som BF3 og Skyrim samt mange eldre spill. du får vel ikke så veldig mye mer ytelse med mindre du går til en i3 2100 og et bedre skjermkort men på lang sikt vil vil dette være fint på grunn av at du kan oppgradere skjermkort hvis det trengs prosessoren er noe av det beste til gaming, så som sagt, da er det bare grafikkort som trenger oppgradering hvis du trenger mer ytelse etter hvordan den vil yte så¨tar den skyrim på ultra og BF3 på medium Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Hvis jeg skulle valgt et annet skjermkort da, til noen hundre kroner ekstra. Hva ville vært å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå