David_T Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) BTW; Jeg leser og søker om dette på andre steder også, men om noen har erfaringer om dette vært venlig å svar! Jeg vil satse alt jeg har får å utdanne meg Data Ingeniør, tenker en del på Datateknikk, men ser fortsatt på valg muligheter. Spørsålet er, vet noen av dere om det er mulig for oppholdstilatelse, og jobb muligheter med Data Ingeniør som utdannelse? Jeg har alltid ønsket og kunne bo og jobbe i USA, og vil finne ut muligheter for dette fort Eller eventuelt studier i USA og deretter skaffe jobb i USA? Noen tips? Jeg begynner altså på Allmen, med fordypning i Matte og Fysikk neste år, ettersom jeg fant ut litt for sent at det var det jeg ville prøve å oppnå! Endret 4. januar 2012 av David_T Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Den "enkleste" måten tror jeg ville være å få en jobb i Norge i et stort internasjonalt selskap som også har kontorer i USA -- da kan du søke "internt" i firmaet og har da potensielt større sjanser for å få en jobb over dammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå