Gå til innhold

Huawei u8800: Trenger originalfilene fra "Pink mode"

Anbefalte innlegg

Har tidligere flashet mobilen til å bruke oxygen rom. Nå vil jeg flashe den tilbake til original stand, men så innser jeg at jeg mangler backupen (argh!)

Det jeg trenger da, er innholdet i image/ katalogen som dukker opp når mobilen viser en fiolett skjerm.

Er det noen som har mulighet til å sende meg en kopi? Slik som telefonen er nå, er den mer eller mindre bricked .. (yay ..). Jeg kommer meg hellere ikke inn i recovery mode, får bare fiolett skjerm.

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt problem er jeg aldri kommer forbi den fiolette skjermen. Bruksanvisningen sier at jeg skal holde inne begge volumknappene mens jeg holder inne knappen. Da kommer jeg bare til den fiolette skjermen og mobilen kjører ikke i recovery mode. Det er recovery moden som er et h* å få opp.

I grunn skal det bare være å erstatte recovery.img, men det kan være at jeg har slettet for mye (jepp ... virket som en god ide i begynnelsen ...) i katalogen til at mobilen vil kjøre opp.

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Min kone har Huawei Titan u8800. Ble kjøpt i Norge like før vi dro til Thailand for vinteren. Håpløs telefon. Under samtaler blir forbindelsen stadig brutt, og hun eller innringer må ringe påny. Benytter thai sim her, noe som overhodet ikke gir problemer på andre telefoner hun eller jeg har hatt her. Har gitt opp telefonen nå og kjøpt en billig Nokia som hun vil bruke til vi er tilbake i Norge og kan levere inn telefonen for reparasjon (om det lar seg gjøre, da?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...