Gå til innhold

BK: Kampen del 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var spennende! Lyssettingen var interessant, og fremhevet kulen med den store kontrasten til hånden. Absolutt en fin start på en serie som jeg fort kan forestille meg at handler om tristhet, selvmord, død eller ensomhet om jeg skal følge instinktene. Fin komposisjon med armen som kommer inn fra siden/ovenfra. Ikke bare skaper det dynamikk, men det hele blir litt spenstig. Jeg forestiller meg at det er den mørkelagte hånden som er hovedmotivet, og det føler jeg at du isåfall får frem godt med den hvite bakgrunnen.

Jeg ser frem til de neste bildene, og velkommmen til forumet! :)

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Velkommen på digit! :)

Lovende start dette. Liker kompen med en slags diagonal. Funker bra i s/h. Godt teknisk opptak!

For meg så ligger det en slags uutalt "kamp" i emning når jeg betrakter bildet.... Skal bli interessant å se fortsettelsen... ;) 4'er herfra! :)

PS! Du kan legge ut inntil to versjoner til i etterkant av opplasting ved å gå inn på "last opp alternative versjoner" laste opp 2 bilder til i samme tråd (hvis du skulle være interessert)... ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Takk for velkomstmeldingene. Det var hyggelig.

Må bare påpeke at det ikke er et s/h. Det er i farger, men det er lyssettingen som gjør at armen fremstår i svart og i silhuett mot bakgrunnen mens det hvite tauet og ballen fanger opp mer lys.

Lenke til kommentar

Må bare påpeke at det ikke er et s/h. Det er i farger, men det er lyssettingen som gjør at armen fremstår i svart og i silhuett mot bakgrunnen mens det hvite tauet og ballen fanger opp mer lys.

Ooops, javisst er det farger der gitt. Ser det såvidt nå, særlig på den best belyste delen av pekefingeren. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...