Gå til innhold

Får ikke nett hjemme, barepå skolen.

Anbefalte innlegg

Heihei

Hr en skolepc som ikke lenger vil tilkoble nett hjemme, hverken med kabel eller trådløst. Sitter i srivende stund på netttet hjemme medppa sin pc, så er ikke noe galt med det. Men, pc'n som fungerer på skolen(innsikt/utsikt) derrimot får jeg ikke på nett noe sted. Jeg har fåttmed meg at man må skr av proxy hjemme, og dette har fungert men det fungerer ikke lenger. Dette har skjedd en gang førogså...men husker ikke hvordan jeg ordnet det:P

Tuusen hjertelig takk for den som kan komme med en løsning!!

Vet at det er knotete skrevetmen kommet nær den møkkaknappen slik at man sletter bokstavene når man egentlig skal flytte den med mellomrom, så hvis noen vet hvilken knapp det er også, great:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei

Hr en skolepc som ikke lenger vil tilkoble nett hjemme, hverken med kabel eller trådløst. Sitter i srivende stund på netttet hjemme medppa sin pc, så er ikke noe galt med det. Men, pc'n som fungerer på skolen(innsikt/utsikt) derrimot får jeg ikke på nett noe sted. Jeg har fåttmed meg at man må skr av proxy hjemme, og dette har fungert men det fungerer ikke lenger. Dette har skjedd en gang førogså...men husker ikke hvordan jeg ordnet det:P

Tuusen hjertelig takk for den som kan komme med en løsning!!

Vet at det er knotete skrevetmen kommet nær den møkkaknappen slik at man sletter bokstavene når man egentlig skal flytte den med mellomrom, så hvis noen vet hvilken knapp det er også, great:P

Les igjennom dette så får du se om du fixer problemet ditt: Trykk her

Lenke til kommentar

Knappen som gjør at man sletter bokstaver foran er "Insert" eller "Ins".

Når det gjelder det andre høres det for meg ut som enten proxy eller at den står på manuell IP innstilling, sjekk det under egenskaper på nettverkskortet.

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar

Knappen som gjør at man sletter bokstaver foran er "Insert" eller "Ins".

Når det gjelder det andre høres det for meg ut som enten proxy eller at den står på manuell IP innstilling, sjekk det under egenskaper på nettverkskortet.

Aner ikke hvordan jeg gjør dette:P:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...