SLi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Den store musikk tråden! Her skal du vise musikken DU liker! Regler: Alle postene skal innholde navnet til en eller flere sanger, kommentarer tar du under. Ingen Download linker ( Youtube, Soundcloud, Wimp/Spotify osv skal det være ) Kommer mer Kan starte med hva jeg liker! Jeg er veldig glad i Electro/Dubstep/Glitch hop/ DnB osv. Og resten av sangene hans Masse Daft Punk. MT Eden - Omen ( og seff Prodigy sine sanger ) Orker ikke å legge til mer for nå. Legger til mer senere Så hva liker du nestemann? Endret 4. januar 2012 av Awezome Lenke til kommentar
spamex Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg liker best U2 - Greatest Hits albumet og Coldplay - Fix You, The Scientist, Yellow og Every teardrop is a waterfall. Men hører også på Oasis, John Mayer og Foo Fighters. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg liker best U2 - Greatest Hits albumet og Coldplay - Fix You, The Scientist, Yellow og Every teardrop is a waterfall. Men hører også på Oasis, John Mayer og Foo Fighters. Kult, liker litt Foo Fighters selv! Lenke til kommentar
Rocker5 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg er glad i det meste innenfor rock og hører egentlig på det meste innenfor sjangeren. Mine favorittartister er AC/DC, Nirvana, Smashing Pumpkins, Red Hot Chili Peppers, Nickelback, Soundgarden, Guns N' Roses, Bruce Springsteen, Aerosmith, Oasis, Foo Fighters, Pink Floyd, DumDum Boys m.fl. Endret 4. januar 2012 av Rocker5 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg er glad i det meste innenfor rock og hører egentlig på det meste innenfor sjangeren. Mine favorittartister er AC/DC, Nirvana, Smashing Pumpkins, Red Hot Chili Peppers, Nickelback, Soundgarden, Guns N' Roses, Bruce Springsteen, Aerosmith, Oasis, Foo Fighters, Pink Floyd, DumDum Boys m.fl. Du hører på mye bra! Jeg liker RHCP veldig godt selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er nok av denne type emner i Musikkategorien. Denne er forresten posta i feil kategori. Tråden stenges. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg