rillto Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har sett meg om etter et lite trådløst tastatur med en slags mus funksjon. Derfor har jeg prøvd diverse slike, men finner ingen som er brukbare til mitt formål. Jeg skal først og fremst bruke det til Spotify i stuen. Jeg prøvde et nytt fra Chill som liknet en fjernkontroll men det var ubrukelig. Hver gang strømsparingen koblet inn koblet tastaturet seg fra pcen. Strømsparingen slår inn etter 1 min uten aktivitet. Så prøvde jeg et som likner på en spillkonsoll. Det var gode taster og behagelig å holde, men opp og ned pilene var på venstre side så det å bla i spillelistene med venstre hånd var ikke aktuelt. Finnes det ikke noen tastaturer i lite format som har TAB knappen lett tilgjengelig, piltastene på høyre side og en lite pekeplate som kun brukes når vinduene skal lukkes? Det er særdeles lite utvalg på nettet av disse og de jeg har prøvd er totalt ubrukelige. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Hva med en Cideko Air Keyboard som holder deg godt lent i gostolen. Her har du musa i Cidekoen.Trykk på meg Under her så har du CIDEKO Air Keyboard Game keyboard. Som du ser så er den forma som en ps3 kontroll men samtidig har den tastatur. Klikk her Blir dette for lite så har du dette: Nr.1Klikk her Under her så har du: Logitech diNovo Edge Den har: Bluetooth Trådløs USB Som du ser så er den passe dyr. Men muligheten ligger forann deg... : ) Nr.2 Klikk her Endret 4. januar 2012 av Web King Lenke til kommentar
rillto Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) De Novo Edge er for stort. Det brukte jeg før. Meget bra tastatur så egentlig så leter jeg etter et som er likt bare halve størrelsen. Dette air tastaturet har jeg prøvd. Var et lite h..... å bruke da musepekeren føk over skjermen hver gang jeg beveget meg i sofaen. Dette tastaturet burde få prisen får århundrets dummeste oppfinnelse:( Hver gang jeg løfter tastaturet opp fra bordet beveger musepekeren seg over hele skjermen. Når den berører v side kommer unity baren inn over skjermbilde. Når jeg skal lukke et åpent vindu må jeg vri hele overkroppen eller bevege begge armene en halv meter til venstre for å komme over skjermen. Dessuten er piltastene på venstre side som nevnt tidligere.... Trackball er ikke aktuelt. Alt jeg forlanger er piltaster på høyre side, Tab knapp uten å måtte bruke fn knappen og en liten pekeplate på høyre side eller på midten. Kanskje dette var noe? http://www.logitech.com/no-no/keyboards/keyboard/devices/8276 Endret 4. januar 2012 av rillto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå