jeeee Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har nettopp fått meg en sony ericsson xperia x8. Har kontantkort fra telenor. Er så mye rart innpå den. Men jeg tørr ikke sjekke ut alt for er redd alt koster penger. Så hva er grstis innpå den? Hva koster penger? Hvordan kan man gå innpå alt uten å måtte bruke penger fra kontantkortet? Skjønner å gå innpå meldinger, anropsliste, kalender, alarm, musikkspiller, kamera, album, kalkulator, innstillinger, notat, og stoppeklokke er gratis. Dette er ting jeg vet hva er. Men hva er alt dette?: Nettleser, Vg, Dagbladet, Facebook, 1881 mobilsøk, youtube, gmail (Er dette bare snarveier til disse sidene på internett og koster det samme som å være på nettet?) Epost, marked, mine sider, fm radio, timescape, play now, kart, postcard, google talk, gold rush, tidsur, crazy penguin, konfigurasjon, navigering, road sync, roller rev 99, steder, google latitu, synkronisering, geotags, brukerstøtte, tower bloxx, trackID, UEFA.com, backup, office suite, wimp, wisepilot, online spill. Haha, nå ser jeg dette ble ganske mye jeg ikke vet hva er. Er ikke inne i den teknologiske verdenen. Så hva er alt dette, og hva koster penger. Hvis man er på sitt eget trådløse internett man har hjemme, blir alt da gratis? Eller det som krever nett? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Så lenge du er tilkoblet et trådløst nett er alt gratis. Men flere av appsene du lister over her krever nettverk. Men så lenge du ikke har skrudd på mobilt nettverk (3G) så vil ikke det koste noe. Men da fungerer de heller ikke utenom når du er koblet til WiFi. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Hvordan slår man av mobilt nettverk? Nå kommer jeg jo på nettet hele tiden. Og da går det plutselig mye penger. Så hvordan slår jeg det av, sånn at jeg bare kommer på nett med trådløst nett og det er gratis? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Instillinger -> Nettverk -> Mobile Nettverk, så bare huker du det av Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Ok Nå når jeg klikker på f eks VG, så blir det sånn siden kan ikke vises. Da er det vel riktig?;p Så nå går det ikke mere penger før jeg slår på det igjen? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jepp. Så lenge du ikke har på mobilt nettverk, bruker du ikke penger. Men hvis det dukker opp: 3G/E/H ved siden av signalstyrken betyr det at mobilt nettverk er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå