jeeee Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har nettopp fått meg en smarttelefon. sony ericsson xperia x8. Jeg har aldri hatt internett og slikt på mobilen før. Så hvordan blir det å gå på internett på telefonen? Tenker på hva man må betale. Jeg har kontantkort fra telenor. Jeg prøvde litt nå å gå på nettet på telefonen. Jeg fikk ikke til å koble til internetten vi har hjemme, det var ikke branok signalstyrke på dette nettet. Men jeg bare gikk på nettet uten å koble til noe nett eller noe først. Men jeg sjekket saldoen min gjevnlig, og den minker ikke. Er det gratis å gå på nettet? Tviler sterkt på det og. Hvorfor går ikke pengene fra kontantkortet mitt? Lenke til kommentar
42 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Saldoen oppdateres ikke umiddelbart Men ja, tror det koster penger å gå på internett på telefonen Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Nettsidene til telenor kan sikkert gi deg svar på hvilken pris som gjelder for bruk av Internett med kontantkort. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Ja, saldoen var bare veldig treig med å oppdatere seg, er 45 minutter siden jeg startet på nettet, og først nå har saldoen forandret seg. Er det gratis å gå på nettet om man går på et trådløst internett? Eller den trådløse internetten jeg har hjemme med passord. Hvis jeg logger på denne trådløse internetten med passordet mitt, blir det da gratis å komme på nettet? Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Ja. Ja til at det er gratis å gå på nettet om man går på et trådløst internett? (Sitt eget med eget passord, eller andres som ikke krever passord) Endret 4. januar 2012 av jeeee Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 WLAN er gratis. Hva er WLAN?^^ Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 WLAN er gratis. Hva er WLAN?^^ Trådløst internett. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ja. Ja til at det er gratis å gå på nettet om man går på et trådløst internett? (Sitt eget med eget passord, eller andres som ikke krever passord) Ja. Altså, det trådløse nettet du har i huset ditt har du allerede betalt for. Man betaler ikke for hver enhet som kobles til et nettverk, men for mengde båndbredde. Trådløst nett hjemme kalles også WLAN eller wifi som jeg oftest sier. Enhver mobil eller pc kan kobles opp mot det trådløse nettet hjemme gratis. (Med mindre man betaler for antall mb da, men det tror jeg ikke finnes omtrent idag.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå