Satyrion Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg driver og selger forskjellige ting over qxl og lurte på om noen vet om et bra program for og holde styr på regnskapet. Tenker da på hvor mye jeg kjøpte produktet jeg selger for, hvor mye fortjeneste jeg fikk osv Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Excel? +---+-----------+-----------+------------+--------------+ | |A | B | C | D | +---+-----------+-----------+------------+--------------+ | 1 |Vare | Kjøpspris | Salgspris | Fortjeneste | +---+-----------+-----------+------------+--------------+ | 2 |Fyrstikker | 10 | 20 | =C2-B2 | +---+-----------+-----------+------------+--------------+ Så er det bare å kopiere formelen i D-kolonnen nedover til du fyller en side, fjener en linje og summere opp på bunnen. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Excel? +---+-----------+-----------+------------+--------------+ | |A | B | C | D | +---+-----------+-----------+------------+--------------+ | 1 |Vare | Kjøpspris | Salgspris | Fortjeneste | +---+-----------+-----------+------------+--------------+ | 2 |Fyrstikker | 10 | 20 | =C2-B2 | +---+-----------+-----------+------------+--------------+ Så er det bare å kopiere formelen i D-kolonnen nedover til du fyller en side, fjener en linje og summere opp på bunnen. takk for tipset, har aldri brukt Excel men kan teste det ut Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du finner alternativer til Excel i Libre office hvis du ikke har MS Office installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå