Solvip Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 MixedUpBrain Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Siste versjon er orginal bilde og kanskje til å foretrekke:) Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Personleg føretrekk eg det fyrste. Eg synests dette er eit fint abstrakt. Behagelege fargar. Flotte, bua linjer. I det heile behageleg å kvila augo på. Det har også ei djupna eg liker, grunna synspunktet "innerst" i lampa Når det er sagt, skulle eg ynskja at synspunktet var plassert anleis. Litt lenger opp, kanskje, i eit av tredjedelspunkta. I tillegg føler eg gjenspeilinga oppe til høgre er plagsom, og dreg synest mitt vekk frå der eg eigengleg vil sjå. I denne flekken er også det lysaste punktet i biletet - og våre auge fér som oftast til det lysaste punktet i eit biletet. Noko å tenka litt på. Eg skulle også ynskja at du ikkje hadde kutta delen av sirkelen nede i midten av biletet. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Mener og siste er det beste.Men alt i alt tre gode;) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Det første liker jeg best, deretter nr. 3, mens nr.2 liker jeg ikke pga. av at det blir for "dunkelt"! Spennende motiv som det sikkert kan lages uttallige bilder i forskjellige versjoner av.... 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Spenstig bilde, men ville ha "senterpunktet" litt lenger inn i bildet slik at det ligger i det gyldne snitt. Fargene er OK, men oppfatter det hele som litt mørkt. 1 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Tusen takk for utfyllende kommentar:) Ja nå skjønte jeg hvorfor det første ble så lyst oppe til høyre der, det var fordi jeg brukte v.2 som utganspkt til det og derav så ble det litt for lyst der som du sier...... Denne tilbakemeldingen var ment til Kjikvadrat..... Endret 4. januar 2012 av Solvip Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Takker for hyggelig kommentar Jan Erik:) Mener og siste er det beste.Men alt i alt tre gode;) Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Tusen takk for kommentar:) Ja det artig med slike motiver og alt hva man kan gjøre med slike type bilder;) Det første liker jeg best, deretter nr. 3, mens nr.2 liker jeg ikke pga. av at det blir for "dunkelt"! Spennende motiv som det sikkert kan lages uttallige bilder i forskjellige versjoner av.... Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Takker for kommentar Ser at det ville vært bedre å ha det litt lenger inn i bildet ja kuttet det til og med litt fordi jeg var litt "lat" her;) Syntes også i grunn at det ble litt vel mørkt især når jeg la på sort bakgrunn...... Spenstig bilde, men ville ha "senterpunktet" litt lenger inn i bildet slik at det ligger i det gyldne snitt. Fargene er OK, men oppfatter det hele som litt mørkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg