Kristiandre Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei! Kjøpte meg pc for to år siden, kun for å spille litt cs og surfe ellers. Etter en stund begynt jeg å spille mw2 og skjermkortet taklet det helt fint, var bare å skru ned litt på grafikken. Kjøpte også mw3, fungere like bra som mw2. Men, nylig så kjøpte jeg Battlefield 3, noe som skjermkortet ikke taklet så bra. Må skru ned på dårligste grafikk, og det er det kjedelig å spille med. Så mitt spørsmål er: Holder det med å oppgradere skjermkortet? Isåfall, hvilket holder? Specs: Modell: HP s5223sc Prossesor: Pentium Dual-core, E5300, 2.60 GHz RAM: 4 gb sys: 64-bit Skjermkort: NVIDIA G210 takk! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Du bør nok oppgradere mere en bare skjermkortet, prosessoren er også svak, Spørs om du får tak i en core 2 duo E8600 som er litt lite eller en quad Q9650 som kan gå greit. Men å kjøpe det brukt kan bli problematisk nå står det heller ikke hva slags prosessor som støttes men du bør ta en bios oppdatering hvis du bytter prosessor, riktignok kan 95 watt blir litt mye i et slik kabinett med standardkjøler. Problemet er nok også strømforsyningen (220W) er svak, så da er nok muligens HD 6570 low profile det råseste du kan få, nå vet jeg ikke hvor kraftig amper strømforsyningen er, så ville vært forsiktig å belastet maskinen noe særlig i så fall. http://bizsupport1.austin.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=c01916929&lang=en&cc=us&taskId=130&contentType=SupportFAQ&prodSeriesId=3999463&prodTypeId=12454&printver=true her er informasjonen jeg fant litt om maskinen din. Så den begynner å bli litt utdatert. Endret 4. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Kristiandre Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Om jeg skal begynne å bygge om helt, kan jeg lik så greit kjøpe en ny pc, det kan kanskje være det smarteste uansett, men har ikke så mye penger nå. Men hvor bra grafikk klarer pc'en min å kjøre bf3 med kun nytt skjermkort tror du? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Om jeg skal begynne å bygge om helt, kan jeg lik så greit kjøpe en ny pc, det kan kanskje være det smarteste uansett, men har ikke så mye penger nå. Men hvor bra grafikk klarer pc'en min å kjøre bf3 med kun nytt skjermkort tror du? Kommer an på kravene du stiller til fps. Medium med litt opp eller ned et sted vil jeg tippe vil gå med 60 fps, men prosessoren din klarer kanskje ikke å levere 60fps i BF3 engang. Det hjelper heller ikke at det er både HåPløs og slimline så du ikke får plass til et skikkelig skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå