onanihardt Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har problemer med å finne drager. Kan dere ramse opp steder der det er mulig og finne drager? Helst hvor jeg burde fast travele og følge f.eks nord eller vest.. Er dragene på plass om natta eller morgenen? har søkt på youtube men finner ikke no der Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Er vel bare til å gå litt rundt i verden. Jeg treffer på de støtt og stadig. Men du troller kanskje, så mitt svar har vel ikke noen betydning. Endret 4. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Sikker på at du er kommet lang nok i main-questet til å kunne finne dem? Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Riverwood har drept minst 20 stk bare dær... Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Sikker på at du er kommet lang nok i main-questet til å kunne finne dem?7 Er godt i gang i spillet og har fullført main-quester. Har drept over 20 stk også.. men trenger mangee dragon scales Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Sikker på at du er kommet lang nok i main-questet til å kunne finne dem?7 Er godt i gang i spillet og har fullført main-quester. Har drept over 20 stk også.. men trenger mangee dragon scales Fast travel hit og dit, og vips så møter du en. PS. De liker fjell Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har problemer med å finne drager. Kan dere ramse opp steder der det er mulig og finne drager? Helst hvor jeg burde fast travele og følge f.eks nord eller vest.. Er dragene på plass om natta eller morgenen? har søkt på youtube men finner ikke no der Du kan godt få noen av meg ... Riverwood er blitt omtrent utryddet av drager, og jeg har til og med blitt angrepet da jeg gikk ut av vognen i Thalmor embassy questet (dragen landet aldri, så spillet ble ødelagt og jeg måtte begynne på nytt). Lenke til kommentar
dovahkiin Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 hvis du har kommet langt nok i hovedquestene så kan du dra til High Hrothgar og snakke med arngeir og få location til dragonshouts... da finner du ofte en drage med Word Wall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå