Gå til innhold

Nettsteder hvor man kan laste ned "gamle klassikere&quo

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om nettsteder hvor man, gratis, kan laste ned gamle spill som f.eks. Broken Sword-serien. Jeg brukte å spille disse før og har prøvd å få kjøpt disse på nett og andre steder, men det er ingen som kan hjelpe meg. :(:grumpy:

--- La nostalgien leve ---

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ett gratis klassisk spill å komme med, som jeg la ut på siden min for en stund siden... Finn oversikt over pakker du kan laste ned her.

Ellers så vet jeg at f.eks. Lucas Arts ikke har Oldwarez... de selger fortsatt gamle adventure klassikere på siden sin og vil ikke gi de fra seg gratis.

Lenke til kommentar

Jeg bruker http://www.abandonwarering.com/ når jeg skal se etter klassikere (eller bare kjeder meg). Det er en samling over de beste abanonware-sidene, som blir oppdatert hele tida. Men så og si alle disse AW-sidene har blitt raida av IDSA (spillbransjens svar på RIAA), og har fjernet/lagt "buy this game"-linker på de spillene som fortsatt er i salg gjennom websites eller budget. Som f.eks. alle sierra-spillene, lucasarts.

Nesten håpløst å finne Monkey Island-spillene f.eks.

De er like enkle å finne for IDSA-folket som alle andre..bare å søke på "abandonware" og skrive sinte mails der de bryter copyright. Er nesten INGEN som gidder å risikere en dyr rettssak bare for å forsvare en webside som er gratis uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...