GrinderX9 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg jeg kjøpte bf3 på disk, fordi jeg har alftor treg linje til å kjøpe spill digitalt. Men på den siste patchen som kom, så får jeg beskjed om at spillet ikke er installert, så starter den på en 16 gig stor download. Det gidder jeg jo ikke, når jeg har spillet på dvd, i tilegg har jeg en download limit på 6 gig i mnd så det er uansett helt uaktuelt. Så hva gjør jeg nå? Takker for svar Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Om du har CD\DVD'en i, så tror jeg at den automatisk laster ned fra CD\DVD'en. Men kom en patch med de nye kartene osv som er på rundt 1-3gb tror jeg. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Nyeste patch var rundt 3ishGB ja. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg har lastet ned den patchen på 3 gig. Tok meg ca 24 timer og halve nett linja mi for mnd . Men nå får jeg nok en gang beskjed om at spillet ikke er instalert. Og den prøver å laste ned 16 gig. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fuckings EA. Anbefaler at du kjøper deg BF 1942 isteden for BF3 pisset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå