stiaas Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Folk jukser hemningsløst i Wordfeud. Norsk Scrabble-forbundraser mot jukseprogrammene. Raser mot Wordfeud-juks Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Kona fikk godt over 500 poeng mot meg her om dagen og det var uten å jukse. Vær kreativ, bruk god tid og opplev en ekte seier :-) 1 Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Lite å skrive om for tida? 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 selvfølgelig er det noen som menet det er forkastelig skal ikke dere skrive om forskjellige folk som synes cheating/hacks er forkastelig også ? Lenke til kommentar
Gullerod Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Kona fikk godt over 500 poeng mot meg her om dagen og det var uten å jukse. Vær kreativ, bruk god tid og opplev en ekte seier :-) og det trodde du på ? Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 På tilfeldige brett er det fint mulig å få flere hundre poeng på ett ord, bare man treffer mange multiplikatorer. Har opplevd flere som jukser, og det er ikke vanskelig å skjønne. Løsning? Dropp spillet og finn noen andre, evt. spill med personer du kjenner. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 har fått 200 poeng flere ganger, men når mamma og åpappa spiller for de 2-300 poeng nesten hvær omgang :O Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg er ganske ny i spillet, og jeg jukser ikke. Det er visse baner jeg kan få 100 poeng på ett ord Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 På tilfeldige brett er det fint mulig å få flere hundre poeng på ett ord, bare man treffer mange multiplikatorer. Har opplevd flere som jukser, og det er ikke vanskelig å skjønne. Løsning? Dropp spillet og finn noen andre, evt. spill med personer du kjenner. Hvordan skjønner du at noen jukser ? Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har noen peiling for å lage en apps ? Folk tjenner penger så lett , så bedre og lettere enn å vinne lotto faktist ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg