Nyskjerrigperen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg har et lite problem med loggingen av DV tapes (fra et relativt gammelt videokamera) på premiere.. Når jeg "capturer" filmen lagrer premier automatisk en sequence når filmen hakker. Dette er svært irriterende, for filmen hakker utrolig mye. Det gjør at det ikke bare tar lang tid å logge, men er også et problem når jeg setter sammen filmen igjen. Er det noen som har peiling på dette? er det noe jeg kan gjøre får at dette ikke skal skje? noen innstillinger eller noe annet? Endret 4. januar 2012 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
arthon Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Dette har jeg vel egentlig ikke peiling på. Men slik som du beskriver det så er det automatikken i Premiere for å oppdage avbrekk i opptaket og lage ny sekvens når du starter opptak igjen som slår inn. Så du må finne ut hvordan du slår av Sekvens oppdelings automatikken i Premiere. Hvor den er aner jeg ikke, så det må du søke etter i manualen eller tutorials for Premiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå