able Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Heisann. Jeg er på utkikk etter et kamera som er lite og kan brukes som et partycam. Er ikke opptatt av topp bildekvalitet, men det må være mulig sende bildene til framkalling. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg har et kodak cx4200 som partycam.. ikke veldig lite, men får greit plass i lomma... og funker helt greit.. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Casio Exilim, og velg modell etter lommeboken. Passer perfekt i lomma, buler ikke ut så du ser ut som en bygdetulling med gigantisk lommebok. Koster litt, men er verdt det. Og det vekker fortsatt oppmerksomhet. Selv har jeg ex-m2, den har gitt meg utallige bra bilder og null problemer siden desember www.exilim.com Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 vil anbefale et canon kamera i ixus serien. jeg har selv et canon ixus 3.0 kamera. koster endel lapper, men gud det er verdt det. har hatt det i snart et år nå, og fungerer perferkt som er "allround" kamera, enten det er til fester, turer, o.l. Det er ikke særlig stort, veier ikke mye, og man får perfekte bilder Lenke til kommentar
coban Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 er på størrelse med bankkort- er 1cm tykt, får det i både 1 og 2mp.. jeg har selv 2mp modellen og det tar gode bilder- kameraet har ingen zoom og jeg klarer meg fint uten det når jeg er på byen. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Pentax Optio S, Casio Exilim Z3 eller Canon Ixus 400. Omtrent like dyre. De to første er veldig like, og er mindre enn Ixus 400. Casio har veldig stor skjerm på 2''. Canon har nok best bildekvalitet. De koster litt, men det koster å være kar... Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Tror ikke folket som svarer her skjønner helt hva man mener nå man sier "partykamera". Vi alle skjønner at man får et bra kamera hvis man betaler "noen lapper" for det... Et partykamera er et billig kamera, som tar bilder, ikke mer enn det. Og man må så klart kunne ha det i lomma uten å miste buksa.. Lenke til kommentar
Mahatma Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har et Mustek GSmart Mini 3. Omtrent så stort som et kredittkort, og noen cm tykk. Enkel å bruke og god programvare. Kan kjøpes for under 1000 kr. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Et partykamera er et billig kamera, som tar bilder, ikke mer enn det. Og man må så klart kunne ha det i lomma uten å miste buksa.. Hvis det er kravet, så hvorfor ikke bare ta det billigste og minste kamaraet man finner? Trenger vel ikke stille det spørsmålet i et forum for fotointeresserte da, eller ? Apropos... Du bør bytte harddisken din, Kenti. Hjelper ikke med rå maskin når du har en harddisk som ikke yter med enn 50%. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 gsmart 3 er elendig..ingen blitz..fungerer absolutt ikke innendørs (i mørket). Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg er forelsket i mitt Pentax Optio S kamera.. Masse herlige manuelle funksjoner Dessuten digger folk størrelsen og designet på den, så det funker som komme-i-prat-på-fest-kamera også (eheehh ) Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Kjøp et cam med blitz iallefall, det er et minstekrav, f.eks. Mustek Gsmart uten blitz er ubrukelig, selv i et rom med ordinær belysning, og fungerer således *kun* ute i dagslys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå