TheLittlePoet Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei! I utgangspunktet leter jeg etter et deksel til Huawei U8500, men det er visst vanskelig å oppdrive, så da er mitt spørsmål; finnes det noe universalt bak-deksel til smart-telefoner? (Hensikten er at mobilen ikke skal være så glatt, bedre grep å holde i). Eneste jeg har funnet er en universal Ole Brum -sokk, men det er ikke det jeg er ute etter.. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) http://www.mytrendyphone.dk/shop/huawei-u8500-tilbehoer-130620s.html Obs, ser ikke ut som om de hadde det store utvalget likevel... ebay? Endret 4. januar 2012 av Itek Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Hehe, vet. Fant en side som hadde deksel til modellen, men da måtte man bestille min. 400 enheter eller noe sånn xD Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Evt har du mulighet til å sette på noe sliktda... Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, med en slik 8-pack kan jeg jo starte bedrift i Norge i tillegg Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Dette tror jeg kan være noe faktisk: http://www.ebay.com/itm/JKD-New-HUAWEI-IDEOS-X2-U8500-Silicone-Soft-Case-Cover-Screen-Protector-/190591304157?pt=PDA_Accessories&hash=item2c602081dd Eneste minuset er at jeg aldri har handlet på ebay før.. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Å handle på eBay er ikke noe problem så lenge du tar noen forhåndsregler... De du linket til er myke- gummiaktige og halvveis gjennomsiktige da.. men fungerer sikkert fint de også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå