Odesseiron Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 I Orc Attack skal du og kompisene dine banke mennesker. Les hele saken Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Høres ubeskrivelig teit ut... Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Snakkes om mangel på spille ideer :!: uff blir bare for dumt.. kansje som et xbla homebrew spill Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Spillet i seg selv virker som eit helt greit attacker spill, men denne prompinga virker helt bak mål å tyder på total mangel av oppfinnsomhet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg finner det usannsynlig at en gjeng utviklere som befinner seg på et slikt prematurt humornivå, kan være i stand til å lage noe bra. 1 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg blir aldri lei av en velplassert fis, men dette var kanskje litt i overkant. I alle fall basert på videoen. Forsto liksom ikke helt vitsen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Her er et spill jeg ihvertfall skal holde meg unna av.... Herregud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå