Karl-Ivar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Da er jeg ferdig tenkt og har spekulert ut noe litt vanskelig tema kanskje?? Tema er: JENTESPRANGET. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kanskje du kunne utdype litt hva som ligger i ordet? :-) Og når skal temadagen være? Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Kanskje du kunne utdype litt hva som ligger i ordet? :-) Og når skal temadagen være? Temadagen er jeg usikker på og håper på hjelp fra de som er mere oppdatert en jeg. Jentespranget bør tolkes i videste forstand. ( Noen eks, jente som hopper, springer, da tolker en det helt konkret eller at en jente/dame løftes til et høyere platå, eller abstrakt.) Med andre ord fri tolkning. Jeg falt vel på dette for å være sikker på at jeg ikke bruker tidligere temaer. Men hvis dette ikke faller i smak, så har jeg ingen problem med å endre tema. Vi for si at det er nok med en protest og jeg vil endre. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Neste temadag blir vel 15 jan 2012 om man skal følge det som har pleid å være. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jentespranget høres ut som et morsomt tema - jeg stemmer for det. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg liker også temaet, synes det er fint med temaer som kan tolkes vidt og som kan gi mange forskjellige motivtyper. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Det er bra, da går vi for TEMA: JENTESPRANGET 15.01.12. Alle hjertelig velkommen med sitt bidrag, er allerede veldig spent og gleder meg stort til dagen!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Et spenstig og anderledes tema Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Et spenstig og anderledes tema Jeg bare minner om at det bare er timer til TEMADAG. Håper mange engasjerer seg og kommer med bidrag!! 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Siden det er sånn at man kan legge inn gamle bilder i disse temadagene så skal jeg se om ikke jeg finner noe som kan brukes for å delta. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg sier tusen hjertelig TAKK for mange spennende, flotte, kreative og gode løsninger av temaet jentespranget, Det var relativ god oppslutning som jeg er godt fornøyd. Jeg jobber nå med å sende stafetten videre. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg jobber nå med å sende stafetten videre. Er litt nyskjerrig på nytt tema for neste søndag? Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg jobber nå med å sende stafetten videre. Er litt nyskjerrig på nytt tema for neste søndag? Heia!! Har spurt 2 stk, den ene svarte ikke og den andre sa nei, så nå lurer jeg på om du kunne tenke deg å overta stafettpinnen! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) snip snap Heia!! Har spurt 2 stk, den ene svarte ikke og den andre sa nei, så nå lurer jeg på om du kunne tenke deg å overta stafettpinnen! Oops! Ok, jeg takker ja til det, Karl-Ivar. Skal prøve å annonsere et tema i løpet av kort tid Endret 20. januar 2012 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 snip snap Heia!! Har spurt 2 stk, den ene svarte ikke og den andre sa nei, så nå lurer jeg på om du kunne tenke deg å overta stafettpinnen! Oops! Ok, jeg takker ja til det, Karl-Ivar. Skal prøve å annonsere et tema i løpet av kort tid Det var hyggelig, tusen takk, Tjernshaugen !! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg