Stappi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 JAAAAA, ENDELIG!!! Noe som jeg har venta på i flere uker og måneder har endelig skjedd og ikke bare det men det skjedde 1 dag før og det er svært lang tid når det kjennes ut som om tiden står stille og ikke får sove. I dag skal det feires, handles og besøkes. Lenke til kommentar
mwy Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 JAAAAA, ENDELIG!!! Noe som jeg har venta på i flere uker og måneder har endelig skjedd og ikke bare det men det skjedde 1 dag før og det er svært lang tid når det kjennes ut som om tiden står stille og ikke får sove. I dag skal det feires, handles og besøkes. Har du vunnet i eurolotto? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tipper han har fått 20 tusen. 2 Lenke til kommentar
mwy Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tipper han har bursdag. Som kom overraskende på ham, mener du? En dag tidligere enn vanlig:) Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg vant i NAV-lotteriet Takk til alle som betaler skatt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Og takk til deg som nettopp la hodet ditt på giljotinen. Du er alt det som er galt med personer i Norge. 4 Lenke til kommentar
mwy Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg vant i NAV-lotteriet Takk til alle som betaler skatt! Hehe. Kjekt lotteri:) Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Dere må ikke savne meg for mye. Jeg er sikker på at jeg vil fortsette å leve videre here inne så jeg vil alltid være her for dere selv om jeg ikke er her direkte. Bussen går om 2 timer og jeg må begynne å ordne meg, pakke og bare forsvinne. Jeg vet ikke når jeg er tilbake. Jeg vil takke for samarbeidet og ønsker dere fortsatt godt nyttår! Jeg vant i NAV-lotteriet Takk til alle som betaler skatt! Hehe. Kjekt lotteri:) Gratulerer! Hehe, takk for det. Kanskje du til og med klarer å se noen paraleller med Norge og Nord-Korea den tiden jeg er borte? Og takk til deg som nettopp la hodet ditt på giljotinen. Du er alt det som er galt med personer i Norge. why? :c Lenke til kommentar
mwy Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Dere må ikke savne meg for mye. Jeg er sikker på at jeg vil fortsette å leve videre here inne så jeg vil alltid være her for dere selv om jeg ikke er her direkte. Bussen går om 2 timer og jeg må begynne å ordne meg, pakke og bare forsvinne. Jeg vet ikke når jeg er tilbake. Jeg vil takke for samarbeidet og ønsker dere fortsatt godt nyttår! Jeg vant i NAV-lotteriet Takk til alle som betaler skatt! Hehe. Kjekt lotteri:) Gratulerer! Hehe, takk for det. Kanskje du til og med klarer å se noen paraleller med Norge og Nord-Korea den tiden jeg er borte? Og takk til deg som nettopp la hodet ditt på giljotinen. Du er alt det som er galt med personer i Norge. why? :c Høres ikke ut som om du har bare fått penger, men tvert imot noe å gjøre. Det kan jo ingen klandre deg for. 1 Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Dere må ikke savne meg for mye. Jeg er sikker på at jeg vil fortsette å leve videre here inne så jeg vil alltid være her for dere selv om jeg ikke er her direkte. Bussen går om 2 timer og jeg må begynne å ordne meg, pakke og bare forsvinne. Jeg vet ikke når jeg er tilbake. Jeg vil takke for samarbeidet og ønsker dere fortsatt godt nyttår! Jeg vant i NAV-lotteriet Takk til alle som betaler skatt! Hehe. Kjekt lotteri:) Gratulerer! Hehe, takk for det. Kanskje du til og med klarer å se noen paraleller med Norge og Nord-Korea den tiden jeg er borte? Og takk til deg som nettopp la hodet ditt på giljotinen. Du er alt det som er galt med personer i Norge. why? :c Høres ikke ut som om du har bare fått penger, men tvert imot noe å gjøre. Det kan jo ingen klandre deg for. Og det er bra og du har helt rett. Jeg skal bruke penger og ta en ferie så derfor så har jeg mye å gjøre nå. Selvfølgelig går tiden alltid fortere foran en skjerm som er koblet til "resten" av verden så jeg velger å sitte her til tross for at jeg sa at jeg måtte ordne meg og pakke. Når jeg har så høyt energi nivå som nå så er jeg i stand til å gjøre alt på 5 minutter uansett hva det måtte være. Jeg har tatt dype selvstudier i medisin, kropps anatomi og fysikk men likevel så klarer jeg ikke å slappe av. Derfor er det godt å skrive ned det jeg sitter å skriver nå for jo mer jeg skriver jo mer avslappet føler jeg meg. For mange personer så er jeg gal, mental og sinnsyk men det er ikke sant. Jeg har bare litt for mange tanker som jeg må få luftet ut som om de skulle vært sinte hunder som prøver å komme seg ut for å angripe de som leser. Jeg merker også at tiden går fortere når jeg skriver og nå som det er natt så vil det si at det er kvalitetstid for meg da det er den tiden jeg fungerer best. Jeg har sett dagslys og vært ute i dagslys en gang i vinter. Ellers er jeg bare ute når det er mørkt. Når det er fullmåne så blir jeg veldig sterkt påvirket av det. Til tross for min allsidige livsbakgrunn så vet jeg ikke hvorfor den påvirker meg så mye som den gjør. Noen ganger synes jeg at det er godt med en sigarett men jeg foretrekker å røyke på snadden til bestefar. Jeg liker ikke å vente selv om jeg alltid klarer å finne på noe nytt så jeg kan gjøre flere ting samtidig. Lenke til kommentar
mwy Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Og det er bra og du har helt rett. Jeg skal bruke penger og ta en ferie så derfor så har jeg mye å gjøre nå. Ferie? Det var ikke det jeg tenkte på, men ok. God tur til syden Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Og det er bra og du har helt rett. Jeg skal bruke penger og ta en ferie så derfor så har jeg mye å gjøre nå. Ferie? Det var ikke det jeg tenkte på, men ok. God tur til syden syden? å nei, jeg gidder ikke å sløse penger på det og jeg har vært mye ute å reist fra før. Det er ingenting som er bedre enn Norsk sommer. Det jeg har fått å gjøre er vel å investere penger, fly over alle hauger og se hvor det ender opp. Kanskje det blir Nord-Korea? Lenke til kommentar
mwy Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Og det er bra og du har helt rett. Jeg skal bruke penger og ta en ferie så derfor så har jeg mye å gjøre nå. Ferie? Det var ikke det jeg tenkte på, men ok. God tur til syden syden? å nei, jeg gidder ikke å sløse penger på det og jeg har vært mye ute å reist fra før. Det er ingenting som er bedre enn Norsk sommer. Det jeg har fått å gjøre er vel å investere penger, fly over alle hauger og se hvor det ender opp. Kanskje det blir Nord-Korea? Hehe. Drit i Nord Korea Været er ikke bra der. Ta deg heller en tur til Thailand, og opplev piker, vin og sang på stranden i 35 grader pluss. Siden du går på NAV, så regner jeg med at det ikke må være for dyrt. En flytur til Praha eller Istanbul, ville jo vært fint. Det er begge fine byer. Koster ikke mer enn en tusenlapp å fly fra Oslo. Amsterdam er også bra. Vel, du finner det sikkert ut. Ikke gjør noen helt sprøe ting da. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Og det er bra og du har helt rett. Jeg skal bruke penger og ta en ferie så derfor så har jeg mye å gjøre nå. Ferie? Det var ikke det jeg tenkte på, men ok. God tur til syden syden? å nei, jeg gidder ikke å sløse penger på det og jeg har vært mye ute å reist fra før. Det er ingenting som er bedre enn Norsk sommer. Det jeg har fått å gjøre er vel å investere penger, fly over alle hauger og se hvor det ender opp. Kanskje det blir Nord-Korea? Hehe. Drit i Nord Korea Været er ikke bra der. Ta deg heller en tur til Thailand, og opplev piker, vin og sang på stranden i 35 grader pluss. Siden du går på NAV, så regner jeg med at det ikke må være for dyrt. En flytur til Praha eller Istanbul, ville jo vært fint. Det er begge fine byer. Koster ikke mer enn en tusenlapp å fly fra Oslo. Amsterdam er også bra. Vel, du finner det sikkert ut. Ikke gjør noen helt sprøe ting da. haha, jeg gjør alltid sprøe ting! Men jeg gjør det alltid med måte. Alltid hatt lyst til å reise til Amsterdam. Eller så er jo København en klassiker som alltid er like bra. Ellers så har jeg fått oppfylt alle mine største drømmer så piker vin og sang har jeg fått mer enn det jeg fortjener av og det er det som har gjort meg så sterk Praha og Istanbull kunne jo ha vært fint. Takk for tipset. Men nå stikker jeg for å ikke miste bussen. Vi snakkes. Ha det godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå