Gå til innhold

Made in ? Leken , gjett hvilket land elektronikken er laget i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

India da?

Nei å nei å nei, jeg har gjort en feil! :blush: Jeg tenkte jo med den dumme hjernen min at den er norsk, derfor laget i norge, hav feiler det meg? Jaja feel free to report me for breaking the rules. Neste man får vel poste bilde... :/

Beklager..

Er laget av Huawei har jeg funnet ut nå, de lager vel et sted i Asia.

Endret av Awezome
Lenke til kommentar

India da?

Nei å nei å nei, jeg har gjort en feil! :blush: Jeg tenkte jo med den dumme hjernen min at den er norsk, derfor laget i norge, hav feiler det meg? Jaja feel free to report me for breaking the rules. Neste man får vel poste bilde... :/

Beklager..

Jeg visste det var en rebranded Huawei. Derfor jeg gjettet som jeg gjorde. Noen andre tar neste. Jeg måtte bare kommentere.
Lenke til kommentar

Vel den var lagt i Japan så du hadde helt rett der!

Henviste mer til at den var mye mindre enn en skriver.

Var en sånn liten båndskriver ting som man kunne printe ut bokstaver og lime der man ville, laget av Canon :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Om jeg skal være nøyaktig så ble Ti99 sine MS9900NL chipper produsert og laget på Fillipinene , hvor de eventuelt monterte sammen maskinene kan være så mangt. Jeg vet de monterte dem sammen både i usa og europa. men innmaten skal være laget på fillipinene :)

Lenke til kommentar

Om jeg skal være nøyaktig så ble Ti99 sine MS9900NL chipper produsert og laget på Fillipinene , hvor de eventuelt monterte sammen maskinene kan være så mangt. Jeg vet de monterte dem sammen både i usa og europa. men innmaten skal være laget på fillipinene :)

Cheater, ikke lov å se på bildelinken.. Der står jo navnet.

Det er en TI99 4A. Så ja. USA.:)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...