SLi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) India da? Nei å nei å nei, jeg har gjort en feil! Jeg tenkte jo med den dumme hjernen min at den er norsk, derfor laget i norge, hav feiler det meg? Jaja feel free to report me for breaking the rules. Neste man får vel poste bilde... :/ Beklager.. Er laget av Huawei har jeg funnet ut nå, de lager vel et sted i Asia. Endret 8. januar 2012 av Awezome Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 India da? Nei å nei å nei, jeg har gjort en feil! Jeg tenkte jo med den dumme hjernen min at den er norsk, derfor laget i norge, hav feiler det meg? Jaja feel free to report me for breaking the rules. Neste man får vel poste bilde... :/ Beklager.. Jeg visste det var en rebranded Huawei. Derfor jeg gjettet som jeg gjorde. Noen andre tar neste. Jeg måtte bare kommentere. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Tja, den er laget av Huawei som har fabrikker både i Kina og Taiwan så det er to muligheter Går så bra atte. Endret 8. januar 2012 av cfg Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Er det en slags printer med en tastatur på? Hvem ville lagd det... Kina, Japan eller USA? Endret 9. januar 2012 av SLi Lenke til kommentar
cfg Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Den er en god del mindre enn det SLi Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Norge, sverig eller Finland kanskje? Kanskje det er en oversetter, eller en E-mail sender..? Endret 9. januar 2012 av SLi Lenke til kommentar
cfg Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Vel den var lagt i Japan så du hadde helt rett der! Henviste mer til at den var mye mindre enn en skriver. Var en sånn liten båndskriver ting som man kunne printe ut bokstaver og lime der man ville, laget av Canon Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Da er det min tur, skal bare finne noe! Edit: Endret 9. januar 2012 av SLi Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Prøver å gjenopplive denne tråden... Canada? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hadde helt glemt denne tråden. D Feil Feil og feil. Prøv igjen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Om jeg skal være nøyaktig så ble Ti99 sine MS9900NL chipper produsert og laget på Fillipinene , hvor de eventuelt monterte sammen maskinene kan være så mangt. Jeg vet de monterte dem sammen både i usa og europa. men innmaten skal være laget på fillipinene Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Om jeg skal være nøyaktig så ble Ti99 sine MS9900NL chipper produsert og laget på Fillipinene , hvor de eventuelt monterte sammen maskinene kan være så mangt. Jeg vet de monterte dem sammen både i usa og europa. men innmaten skal være laget på fillipinene Cheater, ikke lov å se på bildelinken.. Der står jo navnet. Det er en TI99 4A. Så ja. USA. Endret 4. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Kjente igjen startskjermen på bildet du postet, måtte bare google litt før jeg fant maskina neste : Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Nope , ikke Japan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå