Lumpness Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Okey , jeg tenkte vi kunne starte en ny lek her på lekeplassen. Post et bilde av en elektronisk dings av noe slag, så er det opp til oss andre å gjette hvilket land den er laget i. Den som gjetter riktig skal poste neste bilde Hva vi skal se etter er MADE IN merket på produktet. Da starter jeg med denne : Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 USA? (om ikke, kan du gi hint?) 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 USA? (om ikke, kan du gi hint?) Riktig !! Da er det din tur til å poste en elektronisk dings av noe slag Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Dette ser ut som et par Carwin Vega høytalere. Carwin Vega kommer opprinnelig fra USA, men produksjonen har siden 2002 blitt flyttet til Kina, så jeg tipper "Made In China"? Endret 4. januar 2012 av diskus123 1 Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gidder ikke det Første mann ut. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Gah , nå tenkte jeg å rapportere deg for brudd på reglene , men shit la gå , neste gang du gjetter riktig så kan du jo poste noe For å holde tråden igang mener jeg Da er det denne dingsen som er neste ut : Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Made in Japan? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Made in Japan? Correct Lett for noen den der kansje . You next Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har en av disse rett foran meg. Noen populære produkter blir produsert i flere fabrikker over hele verden, og jeg kan ikke garantere at alle av denne typen er laget på samme stedet som mitt eksemplar. Men hvor tror dere at mitt eksemplar er laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå