Bosch Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei. Kjøpte meg en PS3 Slim i går. Men fant ut at etter et par timers spilling har den begynt å fryse, slik at jeg må skru konsollen helt av ved å kutte strømmen til den. Dette har skjedd 5-6 ganger hittil, bare i går. Så jeg lurer på om det er noe galt med akkurat min ps3, eller om det er noe som alle andre med oppdatert ps3 slim plages med. Det var ikke slik med min gamle ps3 80gb. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Min nye slim oppfører seg ikke sånn. Gå og bytt. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Fikk byttet til en ny en. Men det samme skjer med denne, bare 10 min ut i spillet...... Wtf? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Samme spillet? Enten er det noe der eller om du byttet maskinen på samme sted som du fikk den gamle så kan det være noe med det partiet PS3 maskiner det er noe funky med så alle de maskinene de har i den butikken er slik. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Bare å send in slimmen på reperasjon du er ikke den første i forum verdenen som sliter med ps3 slim som fryser ... Har ingen ting med spillet men en feil på motherbord les på n4g for tips Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg opplevde også lignende problemer med min ps3 slim, hvorav problemet var selve disken. En nærmere inspeksjon og lett fjerning av fingermerker løste det for meg. Det er kjent at problemer med strømuttaket eller strømledningen har gjort at eldre maskiner har fryst, så du kan jo også prøve å bytte til et annet strømuttak eller ledning:) Endret 4. januar 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Var samme spill. Men kan ikke se at det har noe med platen å gjøre da denne er ripe og fettfri. Men kan det være noen med at jeg har stikkontakten i en nesten full skjøteledning som forsyner pc, tv, høytalere og lampe med strøm samtidig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Bare å send in slimmen på reperasjon du er ikke den første i forum verdenen som sliter med ps3 slim som fryser ... Har ingen ting med spillet men en feil på motherbord les på n4g for tips Om du leser hele tråden så ser du at han leverte den gamle inn og fikk en ny men med samme problem. Og om du mener det er feil på hovedkortet så er det vel som eg sa da, ett pari med maskiner som har samme feilen. Men hvordan kan du så sikkert si at det er det som er feilen? Du sier så bastant at det har ingenting med spillet å gjøre men sier rett ut hva som er problemet. Er ikke sikkert det er hovedkort feil her bare fordi du vet om mange andre som har hatt dette problemet. Men for all del, om du VET så. Endret 4. januar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Hvilket spill? BF3, NFS: The Run og Fifa12.. Men har ikke opplevd det på en stund nå, etter at jeg skifta strømuttak. Får se om det var det som var problemet. Endret 4. januar 2012 av Bosch Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Håper det! Dritt å måtte skifte frem og tilbake på maskiner hele tiden. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Håper det! Dritt å måtte skifte frem og tilbake på maskiner hele tiden. Ja! Lei nå... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 ... Denne er ikke noe bedre. Har frøset 3 ganger nå. Tviler på at det hjelper å bytte inn til ny nå, fordi det har skjedd med to ps3 på rad.. Så hva hjelper? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Legg på varmt pledd så den ikke fryser;) Neida, Men på bf3 opplever jg selv at maskinen fryser men det er sjeldent. Bytt igjen og ta pengene og kjøp annet sted Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Er det mulig å få pengene tilbake på gamestop da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvis det er 3 gang med samme feil så ja Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Hvis det er 3 gang med samme feil så ja Har skjedd 3 ganger med denne ps3 også ja. Eller mener du hvis det er den tredje ps3 med samme feil, isåfall så er det bare andre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 3 gangen med samme feil kan du få ny. Altså 3 avhjelpsforsøket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå