Talker Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Kan jeg få en steg etter steg guide som forteller meg hvordan jeg kan få skjermbilde på tv'n? poster mer info når dere spørr... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 www.itpro.no har en fin guide for Nvidia kort. Man dør ikke av å lete 5min. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Kan jeg få en steg etter steg guide som forteller meg hvordan jeg kan få skjermbilde på tv'n?poster mer info når dere spørr... Har du sett i dokumentasjonen som fulgte med skjermkortet? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Kan jeg få en steg etter steg guide som forteller meg hvordan jeg kan få skjermbilde på tv'n?poster mer info når dere spørr... Hvorfor i all verden skal VI spørre DEG hva som er problemet? Du må først komme med problemet selv og eventuelt da få svar. Problemet er at du ikke har brukt www.google.com eller noe liknende på noen som helst måte, ellers hadde du trolig sluppet å både sløse din og vår tid. Lykke til videre med meningsløse poster, SineTwo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå