FrøkenFryd Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg får ikke lagt til en Google konto på tlf min:-/ den begynner å synke men så får jeg opp feilmelding om at behandling kreves. Passord og brukernavn er seff trippelsjekket at stemmer. Noen tips? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Legg den inn som active sync/exchange type konto (ikke POP eller IMAP). Har gjort det på flere android telefoner. Og WP7 håndterer jo det . Ikke legg noe inn i domain I Username [email protected] I Password Dittgmailpassord Under server m.google.com Huk av sjekkbokser for SSL og aksepter all SSL certificates Det skal funke - ref: http://davidrcook.wordpress.com/2011/03/28/moving-from-exchange-server-to-google-mail-for-windows-phone-7/ Endret 4. januar 2012 av syar2003 Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Det funnet ikke det heller:/ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvis du skal sette opp en mobil enhet med POP eller IMAP mot gmail må du via PC og en web browser logge deg inn på gmailen din og i settings for å enable disse to funksjonene. Lenke til kommentar
iGH Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 I det du syncer gmailen så fjern/huk av krysset for kontakter (kun kontakter) så skal det funke. Det gjorde ihverfall det hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå