Gå til innhold

Folk som gir motdebattanter merkelappen ABB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke søppel er riktig ord.

Kall han heller extrem nynazist, sprø, og ikke minst mangler sosiale forståelse fullstendig.

Hvis man kunne heller sendt kriminelle utlendingene i en bil/lastebil til sverige eller danmark ville han heller sett på som helt. Men å gjøre så stor skade er han ikke annet en taper.

Ikke nok med han tok livet av mange uskyldig personer, men han sprengte jo også Regjeringskvartalet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Men tilbake til saken, så er vel heller tråden som virker litt rart siden jeg ser ikke personer som søppel uansett hvor ille de er, man kan ikke kaste de en søplekasse av den grunn.

Men at brevik muligens fortjener å jobbe på en øde øy en fangeleir i et lite bur kan vi ikke nekte for. Se f.eks lost så vet dere godt hva jeg mener. Da kan han forstå hva meningen med livet er. Hva han går glipp av siden han må leve på bananer og trær dagen lang, Aper kalles det.

Eller kanskje han kan brukes som skuespiller med tiden? Ville vært bra om vi alle kunne sett tilsvarende som brevik på film, nokas saken hadde noe lingdene men ikke så fælt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...