RoaldN Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har merket meg denne trenden og mener at folk som gjør dette er rent søppel. Hva mener du? 4 Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jasså ja. Så du mener at folk er rent søppel, slik som ABB? 7 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Hehe Touché. Men fra spøk til revolver, dette er noe som helt tydelig har påvirket måten folk diskuterer på internett her på bjerget. Det er på sin plass med en uskreven nettlov ala Godwin's law for å forhindre degenerasjon av diskusjoner. 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg syns ikke søppel er riktig ord. Kall han heller extrem nynazist, sprø, og ikke minst mangler sosiale forståelse fullstendig. Hvis man kunne heller sendt kriminelle utlendingene i en bil/lastebil til sverige eller danmark ville han heller sett på som helt. Men å gjøre så stor skade er han ikke annet en taper. Ikke nok med han tok livet av mange uskyldig personer, men han sprengte jo også Regjeringskvartalet. Endret 4. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Men tilbake til saken, så er vel heller tråden som virker litt rart siden jeg ser ikke personer som søppel uansett hvor ille de er, man kan ikke kaste de en søplekasse av den grunn. Men at brevik muligens fortjener å jobbe på en øde øy en fangeleir i et lite bur kan vi ikke nekte for. Se f.eks lost så vet dere godt hva jeg mener. Da kan han forstå hva meningen med livet er. Hva han går glipp av siden han må leve på bananer og trær dagen lang, Aper kalles det. Eller kanskje han kan brukes som skuespiller med tiden? Ville vært bra om vi alle kunne sett tilsvarende som brevik på film, nokas saken hadde noe lingdene men ikke så fælt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvorfor mener du det? Er RoaldN så ille? Var Gutten Fra Eventyret ille? Var Juviking ille? Men for å svare Gutten, så er jeg ikke fan av å gi merkelapper som ABB. Jeg foretrekker heller å kalle en spade for en spade. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå