Syar-2003 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er over 1 måned siden din første post. Så du hadde hatt et operativt system for lenge siden om du hadde tatt deg bryet. Dessuten har man jo backup , eller ? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 har backup av data, men vet ikke om jeg har et velfungerende image av systemdisken. Og det gå ut over min datakompetanse. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 har backup av data, men vet ikke om jeg har et velfungerende image av systemdisken. Og det gå ut over min datakompetanse. Er nå temmelig sikker på at det er proxyinstillingene jeg må konfigurere. Har internetleverandørene sin egen unike proxy? Hvordan finner jeg ut hvilke verdier jeg skal skrive inn? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 har backup av data, men vet ikke om jeg har et velfungerende image av systemdisken. Og det gå ut over min datakompetanse. Er nå temmelig sikker på at det er proxyinstillingene jeg må konfigurere. Har internetleverandørene sin egen unike proxy? Hvordan finner jeg ut hvilke verdier jeg skal skrive inn? Har fulgt fremgangsmåten her, men uten noe resultat heller: http://www.thewindowsclub.com/how-to-fix-network-internet-connection-problems-in-windows Har tatt kontakt via email til internetleverandøren, men de er sykt treige med å svare. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du behøver ikke spesiell kompetanse for å reinstallere Win7. Det er nesten plug & play. Det er ikke din nettleverandør som skal fikse dette problemet men du Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Det tar meg 1 uke med mye arbeid å installere win 7 på nytt, men alle nytteprogrammer+andre programmer, +antivirus+firefox med addons og diverse instillinger. Rett og slett et strev. f.eks har jeg flight simulator installert med mange addons og konfigurasjoner. Bare dette tar flere dager å få akkurat som før. Derfor vil jeg unngå en reinstall av win 7. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 I løpet av en uke kunne jeg ha innstallert windows 7 flere hundre ganger. En install av windows 7 tar ikke mer enn ca 30 minutter maks. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 I løpet av en uke kunne jeg ha innstallert windows 7 flere hundre ganger. En install av windows 7 tar ikke mer enn ca 30 minutter maks. Ja kun win 7. Men med alle programmer som skal installeres og konfigurasjoner så blir det noe annet Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) vel du har jo alltids muligheten til å mekke en slipstreama versjon av windows plata di. Google litt og finn guider.. Kanskje litt knot for den som ikke har peil. Men sparer litt tid hvis du ikke gidder installere programmene manuelt Og nå har kanskje ikke jeg store krav til hva som skal installeres. Win 7 Comodo Firewall MSE Openoffice CDisplayEX (comic reader) WinRar Daemon tools FoxitReader Ifranview ADaware IMGBurn PeerBlock MyTorrent VLC Pluss div drivere. Samt Windows oppdateringer etc. = JA komplett pakke tar litt tid. MEn er bare å få ut fingeren å sestte i gang, fordi det fikser seg ikke selv ved å trykke på en magisk knapp (jo , kanskje for enkelte ) Endret 27. februar 2012 av Phyltre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå