Gå til innhold

Får ikke brukt explorer eller google chrome, kun firefox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har backup av data, men vet ikke om jeg har et velfungerende image av systemdisken. Og det gå ut over min datakompetanse.

Er nå temmelig sikker på at det er proxyinstillingene jeg må konfigurere. Har internetleverandørene sin egen unike proxy? Hvordan finner jeg ut hvilke verdier jeg skal skrive inn?

Lenke til kommentar

har backup av data, men vet ikke om jeg har et velfungerende image av systemdisken. Og det gå ut over min datakompetanse.

Er nå temmelig sikker på at det er proxyinstillingene jeg må konfigurere. Har internetleverandørene sin egen unike proxy? Hvordan finner jeg ut hvilke verdier jeg skal skrive inn?

Har fulgt fremgangsmåten her, men uten noe resultat heller: http://www.thewindowsclub.com/how-to-fix-network-internet-connection-problems-in-windows

Har tatt kontakt via email til internetleverandøren, men de er sykt treige med å svare.

Lenke til kommentar

Det tar meg 1 uke med mye arbeid å installere win 7 på nytt, men alle nytteprogrammer+andre programmer, +antivirus+firefox med addons og diverse instillinger. Rett og slett et strev. f.eks har jeg flight simulator installert med mange addons og konfigurasjoner. Bare dette tar flere dager å få akkurat som før.

Derfor vil jeg unngå en reinstall av win 7.

Lenke til kommentar

vel du har jo alltids muligheten til å mekke en slipstreama versjon av windows plata di. Google litt og finn guider.. Kanskje litt knot for den som ikke har peil. Men sparer litt tid hvis du ikke gidder installere programmene manuelt

Og nå har kanskje ikke jeg store krav til hva som skal installeres.

Win 7

Comodo Firewall

MSE

Openoffice

CDisplayEX (comic reader)

WinRar

Daemon tools

FoxitReader

Ifranview

ADaware

IMGBurn

PeerBlock

MyTorrent

VLC

Pluss div drivere. Samt Windows oppdateringer etc. = JA komplett pakke tar litt tid.

MEn er bare å få ut fingeren å sestte i gang, fordi det fikser seg ikke selv ved å trykke på en magisk knapp (jo , kanskje for enkelte )

Endret av Phyltre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...